7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Cindy21

Adobe flash player

Hey,

Vorige week toen ik op youtube ging zei Adobe me dat ik een update moest installeren omdat ik anders filmpjes niet meer kon bekijken;

“Je moet Adobe Flash Player bijwerken om deze video te bekijken.
    Je kunt Flash Player downloaden via Adobe.”

Dit heb ik dan ook gedaan, maar het werkt nog altijd niet.
    Ik heb het meermaals geprobeerd, Adobe verwijderd, terug ge√Įnstalleerd maar het lukt echt niet.
    Ik weet echt niet wat ik misdoe??

Ik download de juiste versie voor safari
    Versie van m’n macbook is 10.9.1, Safari is ook up to date.
    Het probleem is wel alleen met Safari, met Chrome of Firefox lukt het wel.

Kan iemand me hiervoor een oplossing geven?
    Is redelijk lastig, dat als je gewoon bent om in Safari te werken, altijd moet overstappen op andere browser om een filmpje te bekijken.

Bedankt!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Bij jou speelt de video dus niet? Ik zie dit Adobe venster ook geregeld verschijnen; overigens een beetje te vaak naar mijn zin. Ik klik het dan weg en dan blijkt dat de video op de site het gewoon doet. Er was hier laatst een soortgelijk topic over iemand die steeds een foutmelding kreeg in Safari.

Bijdrager
    SunKeeper

Wat gebeurt er als je naar onderstaande site gaat? (wel in Safari openen)

http://www.adobe.com/software/flash/about/

Welke versie heb je dan volgens het blokje?

Bijdrager
    Hydræ

Hoi Cindy, ik had hetzelfde probleem op Youtube. Ik heb de tijdelijke bestanden gewist in Safari vanuit het menu bovenaan en toen Safari helemaal afgesloten. Toen weer gestart en alles werkte weer.

Bijdrager
    bvdabjorn

Heb je je Mac al opnieuw opgestart? Want dit is soms noodzakelijk om de software te ‘activeren’ en ik denk dat dit bij Flash Player ook nodig is.

Bijdrager
    SunKeeper

Kun je doen, maar slechts Safari herstarten is allang voldoende.

Safari start zelf pas de Flash-plugin op zodra dat nodig is. Als je Safari afsluit gaan plugins ook altijd meteen uit.

Bijdrager
    Cindy21

Tijdelijke bestanden wissen helpt niet…

Platform Browser Player version
    Windows Internet Explorer (and other browsers that support Internet Explorer ActiveX controls and plug-ins) 12.0.0.38
    Internet Explorer (Windows 8) 12.0.0.38
    Firefox, Mozilla, Netscape, Opera (and other plugin-based browsers) 12.0.0.43
    Chrome (Pepper-based Flash Player) 12.0.0.41
    Macintosh
    OS X Firefox, Opera, Safari 12.0.0.38
    Linux Mozilla, Firefox, SeaMonkey (Flash Player 11.2 is the last supported Flash Player version for Linux. Adobe will continue to provide security updates.) 11.2.202.335
    Solaris Flash Player 11.2.202.223 is the last supported Flash Player version for Solaris. 11.2.202.223

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.