3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    RalphvRoekel

Adobe Fireworks CS4 windows versie overzetten naar mac

hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb, voor ik met mac werkte, fireworks cs4 gedraaid op windows. Nu ik dus met mac werk vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn dat ik de serial van de windows versie bij adobe om zou kunnen laten zetten voor een mac serial. Desnoods met enige bijbetaling. Want ik heb dat pakker gekocht en adobe heeft vaker serials gereset (vanwege dode windows pc’s). Zou dit dus ook zo kunnen.

groetjes Ralph

Bijdrager
    Robin H.

Hoi Ralph,

Dit is mogelijk, het enige wat je hiervoor hoeft te doen is even een support ticket bij Adobe openen. In een antwoord zullen ze je een link naar een “Serial destruction document” sturen (o.i.d.)

Op dat formulier kun je invullen in welk product je het huidige om wilt zetten, dit even inscannen (of fotograferen) en terugplaatsen bij het support ticket.

Vervolgens zal Adobe via telefoon contact met je opnemen voor de adresgegevens en met welke Creditcard je de verzendkosten wilt betalen (± 9 euro). Helaas kun je alleen maar met creditcard betalen, maar goed… anderzijds heb je voor 9 euro weer een perfect functionerende Fireworks:)

Gr,
    Robin

Bijdrager
    RalphvRoekel

bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.