20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:

Bijdrager
    TC Matic

Adobe CS5 beschadigt?

Hi,

Ik probeer adobe photoshop CS5 opnieuw te installeren. Ik heb de oude CS5 verwijderd en via adobe een nieuwe versie gedownload. Bij het installeren krijg ik de melding ‘Install is beschadigd en kan niet worden geopend. U dient de schijfkopie te verwijderen’.

Wat zou ik nu het beste kunnen doen?

Moderator
    Night

Welk OS draai je? Heb je deze installer al eerder gebruikt in deze versie OSX of heb je CS in een eerdere versie van OSX geïnstalleerd en later het OS geüpdatet?

Bijdrager
    TC Matic

Ik gebruik 10.11.3 en de vorige versie van CS5 (origineel) kon niet meer updaten.

Bijdrager
    TC Matic

Voorheen installeerde ik CS5 met een DVD. Maar helaas heeft een nieuwe macbook pro geen dvd speler; tot mijn verbijstering.

Moderator
    Night

DVD is uit de mode:-)

Wat heb je eigenlijk precies van de Adobe site gedownload? Want complete CS installers staan niet op de site, alleen updaters.

Bijdrager
    TC Matic

Ik heb adobe photoshop cs5 compleet gedownload; het bestand heet Photoshop_12_LS1_dmg

Bijdrager
    TC Matic

en is 1,22 gb groot

Bijdrager
    Blieper

Heb je de oude verwijderd met de Adobe Cleanertool

Dat het bestand beschadigd is kan inderdaad. Ik heb het laatst ook gehad en heb hem daarna nog op een schoon systeem geprobeerd en daar deed de dmg het wel, dus wellicht dat je eens kunt proberen om het op een nieuw account of dat je een Comboupdate draait van je nieuwste systeem.

Bijdrager
    TC Matic

Dank voor de tip, maar ik bij het gebruik van het programma krijg ik de melding:

Adobe Creative Suite Cleanup is beschadigd en kan niet worden geopend. U dient de schijfkopie te verwijderen.

Bijdrager
    Blieper

Dezelfde melding als bij je Adobe dmg?

Bijdrager
    TC Matic

Ja inderdaad.

Bijdrager
    Blieper

Ik zou toch eens de Combo 10.11.3 eroverheen gooien

Bijdrager
    TC Matic

Het probleem blijft …

Moderator
    Night

heb je hem ook opnieuw gedownload?

Bijdrager
    The Jesus

Download van een torrentsite een CS5 en vul je eigen serienummer in.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, als dat zo makkelijk ging.

In veel gevallen zul je dan gaan moeten lopen klooien met geblokkeerde interverbindingen en zo.

Dat is niet echt een aanrader als je het pakket gewoon origineel hebt gekocht.

Bijdrager
    Shmoo

Dat klooien komt toch pas veel later, piraten uploaden toch gewoon dezelfde versies die jij en ik downloaden van de Adobe website wanneer we een trail beginnen. ( jaren geleden natuurlijk )

Het klooien begint pas wanneer je de 30 dagen blokkade eraf wilt hebben. Na het installeren kun je nog steeds op de legale weg unlocken en aanmelden of de adviezen van kapiteinpiraat opvolgen.

Bijdrager
    The Jesus
    Shmoo op 19 maart 2016

Dat klooien komt toch pas veel later, piraten uploaden toch gewoon dezelfde versies die jij en ik downloaden van de Adobe website wanneer we een trail beginnen. ( jaren geleden natuurlijk )

Is gewoon een kopie van Adobe EN onbeschadigd.

Het klooien begint pas wanneer je de 30 dagen blokkade eraf wilt hebben. Na het installeren kun je nog steeds op de legale weg unlocken en aanmelden of de adviezen van kapiteinpiraat opvolgen.

Er is niks te klooien met unlocken als je zelf een serial hebt. Is net zo legaal als zelf kopen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is ook weer waar natuurlijk.

Bijdrager
    Macteach

Probeer eerst eens bij Systeem/Voorkeuren ‘elke bron toestaan’ te kiezen bij be eiliging. Klinktt raar, ,maar sommige images en installers werken dan wel.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.