10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

‘Adobe CS4 verwacht op 23 september’

“Just when you thought you just bought (or just finished paying for) Adobe Creative Suite 3, get ready to take out another mortgage for Adobe CS4, which will be publicly unveiled on September 23. AppleInsider conjectures the software will drop in October.

Adobe will be delivering several webcasts that day to showcase the new software to the public. You can register here to participate in the webcasts.

Improvements to Photoshop and Flash are expected to headline the event. Adobe did not release any details about how the software will be bundled, nor any pricing information. Full versions of Adobe CS3 can cost as much as $2,500 for new users, and $160 for those who want to upgrade.

Adobe released preview editions of Dreamweaver, Fireworks and Soundbooth in late May.”

bron

Bijdrager
    soulutions

Nou dan wachten we nog even lekker een maandje en kopen we CS3 toch nog maar eventjes nog niet… :wink:

Bijdrager
    lmalblas

Ehm, het gaat hier om de presentatie van CS4 als ik het goed begrijp, niet om de release. De release datum zal op 23 september waarschijnlijk wel bekend worden met zo’n presentatie.

zie ook: http://www.macrumors.com/2008/09/02/adobe-to-unveil-creative-suite-4-on-september-23rd/

Bijdrager
    soulutions

Ehm, als je dan verder leest staat er ook dat bijvoorbeeld CS3 3 weken na de presentatie verkocht werd en dat ze verwachten dat CS4 in oktober al te koop is… :wink:

Inactief
    Anoniem
    ”Mefait”

En als ik me niet vergis komt er nog geen versie voor OS X, deze komt later.

Je vergist je… er komt enkel geen 64-bit versie van CS4 voor OSX.

Bijdrager
    Mefait

Ja ik lees het net, ‘k had het bericht alweer verwijderd ;).

Bijdrager
    1234

kan deze op een quad 2,8 powermac G5 draaien??

Moderator
    unSOUND
    ”timmyboy”

kan deze op een quad 2,8 powermac G5 draaien??

Als die bestond wel ja…

Enkel bestaat er geen 2.8 GHz Quad G5, enkel de 2.5 GHz Quad G5. Anders is het een 2.8 GHz Quad Mac Pro.

Bijdrager
    1234

scherp ! het is idd een 2,5… was het maar de MacPro…..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.