12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    CorMac

Adobe CS 5 mappen

Ik heb zojuist Adobe CS 5 geïnstalleerd, en heb ervoor gekozen om alleen Photoshop en Illustrator te installeren. Maar in de programma map staan toch een hoop mappen van programma’s die ik niet geïnstalleerd heb. Kan ik deze verwijderen?

Bijdrager
    Afroman

Stonden die niet aangevinkt? Anyhow, deze kun je alsnog de-installeren.

Klik op de de-installer van een willekeurige Adobe-app en selecteer dan de apps die je wilt de-installeren.

Bijdrager
    CorMac

Nee ze stonden niet aangevinkt en zijn ook niet geïnstalleerd.
    Het zijn enkel de mappen.

Bijdrager
    Afroman

Gewoon deleten dan? Zie het probleem niet direct?

Bijdrager
    CorMac

Dat was mijn bedoeling:) Maar kan het kwaad ofniet…?
    Ik zie trouwens dat jij 5.5 gebruikt. Hebben Photoshop en Illustrator ook een upgrade gekregen?

Bijdrager
    Afroman

Nee tuurlijk niet. Zeker niet aangezien de mappen praktisch leeg zijn en dat de installatie niet goed is gelopen van die apps.(ik zie namelijk een niet voltooit icoontje bij After Effects)

Bijdrager
    CorMac

De installatie is wel goed gelopen hoor, alleen zijn er mappen komen staan van programma’s die ik niet heb geïnstalleerd. Zullen ze misschien wel gedaan hebben met als doel dat je de programma’s later verder uitbreid.
    Maar goed, dan delete ik ze gewoon.:)

Bijdrager
    Afroman

Ik had het over After Effects.;)

Maar lang verhaal kort, nope, kan geen kwaad om ze te deleten!

Bijdrager
    CorMac

Ook After Effects had ik niet aangevinkt staan:) Dat symbool dat jij bedoelt staat in elke map van de programma’s die ik niet had aangevinkt.

Nu heb ik het volgende

In de map Adobe staat enkel een help file. Kan ik de rest van Adobe in de map zetten of gaat dat problemen geven met de programma’s?

Bijdrager
    Afroman

Dat kan je doen, De adobe programma’s zullen direct de nieuwe locatie zoeken en je kan ermee werken. Maar volgens mij geeft dat problemen met updaten. Lekker laten staan.

Bijdrager
    CorMac

Ok, thanks.:)

Bijdrager
    MouseMighty

FF vraagje: Waarom schaf je een Mastercollection aan als je alleen de Standard Design applicaties gebruikt? beetje weggegooid geld toch of heb je de software “gevonden”? Gooi maar weg hoor die mappen… :innocent:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.