4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    poembaa

Adobe CS 3 wil niet "deactiveren"

Hallo allemaal,
    Ik wil Adobe CS3 van mijn Mac halen. Nou staat overal dat je goed moet opletten en eerst moet deactiveren, dan uninstall draaien en evt daarna nog een cleaner eroverheen trekken. Maar, helaas helaas, het gaat bij stap 1 al fout. Deactiveren. Ik vraag hem dan ook meteen om mijn serienummer te verwijderen. Weg, weg, ik wil alles weggggg. Prima, hij aan de slag en daarna komt hij met de heugelijke mededeling, gefeliciteerd, de deactivate was unsuccesfull, U kunt CS blijven gebruiken. Wat een feest, dat wilde ik nou juist niet. De foutcode is een 194:12. En online vind ik alleen mensen die problemen hebben met activeren met dat error code. Ik wil deactiveren.
    Iemand een idee hoe ik de hele boel eraf krijg zonder spoor??

Bijdrager
    sedikit

Er bestaan officiƫle aanwijzingen van Adobe waarmee je elk bestandje van de CS3 in de prullenmand kunt gooien. Dit om een nieuwere versie feilloos te kunnen installeren. Ik moet het ergens hebben. Ik laat je het hier wel weten als ik het heb gevonden.
    Edit: gevonden! Het is een PDF-bestand, 5 pagina’s groot. Als je mij een e-mail adres stuurt, dan stuur ik je dat PDF-bestand wel op.

Bijdrager
    rammes

mijn ervaring is dat als je contact opneemt met adobe /livechat t zo gepiept is.

Bijdrager
    sedikit

Geen dank! En misschien wel zo aardig om even te laten weten wat de oplossing was? Voor al die “Hallo allemaal”ers die na jou eventueel met hetzelfde probleem zitten (zoekfunctie op forum weet je wel!)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.