10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    bramvdb

Adobe Creative Suite CS4 upgrade

IK heb een Adobe Creative Suite CS3 (studentenlicentie).
    Met die studentenlicentie mag je niets commercieels doen omdat ik van plan ben dit wel te doen vroeg ik mij af of het mogelijk is nu een gewone upgrade (geen studentenlicentie upgrade) van CS4 aan te kopen?
    Zal het lukken om dit over een studentenlicentie te installeren?

Moderator
    unSOUND

Nee. Een Studenten-licentie is mede goedkoper omdat je geen recht hebt op een upgrade. Je zult dus een volle versie moeten kopen.

Inactief
    Anoniem

Even vraagje tussendoor..

Wanneer komt CS4 nou eigenlijk uit? :innocent:

Moderator
    unSOUND

Die is al uit. Hij is alleen nog niet leverbaar.

Bijdrager
    KingAchille

Interessante vraag, ik heb ook CS3 Design Premium gekocht, dus ik maak ook geen aanspraak op de “gratis” upgrade naar CS4?

@ sanne’s studio: CS4 kan je al pre-ordenen :), maar wordt pas geleverd 15 oktober (Engels) en 1 december (Nederlands)

Mvg,

Inactief
    Anoniem
    ”KingAchille”

@ sanne’s studio: CS4 kan je al pre-ordenen , maar wordt pas geleverd 15 oktober (Engels) en 1 december (Nederlands)

Aha, oke bedankt! 8)

Moderator
    unSOUND
    ”KingAchille”

Interessante vraag, ik heb ook CS3 Design Premium gekocht, dus ik maak ook geen aanspraak op de “gratis” upgrade naar CS4?

Niet als je een studenten-versie hebt.

Bijdrager
    Barrix

@ sanne’s studio: CS4 kan je al pre-ordenen , maar wordt pas geleverd 15 oktober (Engels) en 1 december (Nederlands)

Ik had begrepen van de Adobe-boys dat de levering(engels) pas vanaf 15 november was. Tenminste dat kreeg ik te horen toen ik mijn upgrade ‘preordende’ Ik ga van CS-Premium naar CS4-Design-premium en de prijs vond ik gezien mijn ‘timelapse’ allerzins meevallen (nog geen €774,- incl btw)

Bijdrager
    KingAchille

In België kreeg ik 15 oktober te horen…
    Mvg,

Inactief
    Anoniem

We zien wel.

In de tussentijd kunnen we lekker genieten van de nieuwefeatures van de nieuwe Adobe Suite!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.