7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Adobe Creative Cloud Proefversie?

Hallo allemaal,
    Ik heb net een studenten-abbonnement afgesloten voor alle Adobe cc programma’s.
    Nu ik ze wilde installeren zeggen ze echter allemaal dat het proefversies voor 30 dagen zijn.
    Heb ik iets niet geactiveerd of fout gedaan tijdens het registreren?
    Alvast bedankt,
    Jordi

Bijdrager
    Targaryen

Heb je je activatiecode correct ingegeven? Controleer dat eens.

Inactief
    Anoniem

@Targaryen
    Ik hoefde die nooit in te vullen. Dat is toch ook iets van de vorige versies?
    Volgens mij is het transactieproces nog niet helemaal afgerond.

Bijdrager
    Targaryen

Geen idee eigenlijk. Ik dacht dat dat een voor de hand liggende oplossing was. Ik gebruik Lightroom en daarvoor krijg ik nog steeds een serial toegestuurd bij aankoop van een nieuwe versie. Ik dacht dat dit op dezelfde manier werkte. Ik zou zeggen; wacht nog even af en kijk of je een bevestiging krijgt van aankoop.

Bijdrager
    JRS

Heb je al een e-mail met betalingsbevestiging gehad van Adobe?

Daar staat ook in welke procedure je verder moet hanteren.

Bijdrager
    feek

Als je de Creative Desktop installeert, dan wordt de taal automatisch ingesteld voor Nederlands en worden ook de Nederlandse Apps geïnstalleerd. Echter er is een grote kans dat je een licentie hebt voor de Engelse versie (en moet je die instellen!). De NL versie is duurder en heeft andere installatiebestanden! Als je deze NL-apps start krijg je inderdaad dan de melding dat je een proefversie hebt (want je hebt er geen licentie voor)

Kijk even in je licentie voorwaarden. De taal is in te stellen via:
    Menubalk > Creative Desktop icoontje > Tandwieltje (rechts boven) > Voorkeuren > Creative Cloud > Apps > Taal van apps > English international

Wel eerst even de andere apps verwijderen:
    Programma’s > Hulpprogramma’s > Adobe Installers

Bijdrager
    Niels

Heb je CC via de adobe website of via surfspot.nl aangeschaft?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.