10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager

Bijdrager
    App-ie

Applicaties deĂ¯nstalleren doe je doorgaans niet door ze in de prullenbak te tiefen, maar als ik jou was zou ik gewoon de proefversie opnieuw installeren over de huidige heen. Lukt dat niet, zoek dan de uninstaller van Adobe op die bij de proefversie hoort en voer daarna de installatie opnieuw uit. Kans is echter wel groot dat de proefperiode niet opnieuw 30 dagen zal zijn.

Bijdrager
    Pasav

In de map Hulpprogramma’s -> adobe installers zal een uninstall staan van illustrator. Probeer deze eerst te draaien en daarna opnieuw installeren.

Bijdrager

@pasav: Al geprobeerd, werkt ook helaas niet.
    Eerder waren er bepaalde mappen in de bibliotheek die je kon verwijderen, maar zelfs dat lijkt niet te helpen..

Bijdrager
    ming

BIBLIOTHEEK>APPLICATION SUPPORT> Adobe>Uninstall >

en dan gokken welke app hier heet ie : {60D034D6-XXXXXXXXXXXX}
    ;!

Bijdrager
    Qmagic
    MartijnH op 01 mei 2014

In de 7 jaar dat ik nu een Mac heb, heb ik nooit anders gedaan. Volgens mij is er geen uninstaller voor Adobe CC …

Adobe CC maakt weldegelijk gebruik van een uninstaller.

Over het algemeen kan je programma’s verwijderen door naar de prullenbak te spelen, dit geldt dus niet voor programma’s die een uninstaller meeleveren zoals Adobe.

En voor Adobe Creative Cloud gebruikers:
    Voordat je de programma’s verwijderd zal je ook de registratie op de betreffende mac moeten ‘afmelden’ via de Adobe Creative Cloud App, anders blijft de mac gemachtigd. Dit afmelden kan alleen op de mac zelf, niet online. Je kan niet meer dan 2 machtigingen tegelijk gebruiken.

Bijdrager
    Qmagic op 01 mei 2014

En voor Adobe Creative Cloud gebruikers:
    Voordat je de programma’s verwijderd zal je ook de registratie op de betreffende mac moeten ‘afmelden’ via de Adobe Creative Cloud App, anders blijft de mac gemachtigd. Dit afmelden kan alleen op de mac zelf, niet online. Je kan niet meer dan 2 machtigingen tegelijk gebruiken.

Waar kun je die account afmelden dan?

Bijdrager
    Qmagic

Creative Cloud app (op tandwiel klikken): Voorkeuren -> Algemeen -> Account (“afmelden bij Creative Cloud” = machtiging intrekken).

Bijdrager

Thanks!

Bijdrager
    Dapperdan

Adobe gaat ook met de tijd mee. Om te deinstalleren ga naar de desbetreffende programma map in je applicaties, staat een keurige verwijder optie.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.