3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Pivni Pes

Adobe CC afmelden.

Sinds deze week heb ik een Adobe CC licentie en deze mag op meerdere computers worden geïnstalleerd, maar je mag maar met 2 tegelijk werken.
    Deze 2 iMac’s worden einde van de dag opgeborgen in de strongroom i.v.m. met diefstal.
    Om thuis te werken moet ik eerst op een van de twee iMac’s mijzelf afmelden, leuk, maar dat wordt wel eens vergeten dus en dan kan ik thuis niet aanmelden.
    Kan dit niet anders, afmelden online of zoiets?

Bijdrager
    MrBelloNLD

dat was ook niet de bedoeling van Adobe:
    2e versie mag gebruikt worden met zelfde AdobeID op een thuis computer of laptop…, dus niet voor 2 zakelijke systemen.

verder heb ik al eens niet kunnen afmelden, (vanwege disk crash) en toen werd er gevraag of ik het opnieuw wilde proberen omdat ik dan op de oude mac of win uitgelogd zou kunnen zijn, of dat ik de “oude” in gebruik zijnde licenties wilde resetten (en dan wie het eerst komt, eerst maalt.)

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik heb een gesprek gehad met iemand van Adobe op de fotobeurs in Nijkerk, hij vertelde mij dat ik gewoon met 2 systemen mag werken, ook zakelijk.
    Dinsdag heb ik met iemand van Adobe aan de telefoon gesproken en hij vertelde mij precies hetzelfde.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.