17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    Blieper

Adobe CC 2017 is uit

Ben benieuwd…

Bijdrager
    SvS

15 november toch? (gezien laatst in een andere topic)

Bijdrager
    Blieper

Verwacht zei ik daar…

Moderator
    Mac Daddy

2017? En 2016 dan?

Moderator
    Mac Daddy

Daarnaast is de titel van het topic nogal misleidend. Er is namelijk nog helemaal niets uit, maar alleen wat updates aangekondigd.

Bijdrager
    Blieper

Wel hoor…

Bijdrager
    Blieper
    Mac op 02 november 2016

2017? En 2016 dan?

?

Moderator
    Mac Daddy

Okee. Ik zie hem nog niet staan, maar wacht sowieso even tot ik het zeker weet dat alles een beetje stabieler loopt. Met cc 2015 gaf de nieuwe render manier behoorlijk wat problemen.

En ik ga ik eens even de nieuwe features bekijken. Ik hoop op lagen groeperen in After Effects.

Bijdrager
    SvS

Doe ik wat verkeerd?

Moderator
    Mac Daddy

LOL. Bij mij is ie nu ook ff de klus kwijt. Ik heb volgense de app een heleboel apps niet geinstalleerd, maar dat klopt toch echt niet. Maar hij gaf ook geen CC 2017 updates. Na opnieuw inloggen wel, maar volgens de CC app zijn er alleen updates voor InDesign en Media Encoder. De andere 2017 versies geeft ie aan als normale installaties. Raar, want Premiere, Photoshop, Illustrator, After Effects, Ligthroom en meer zijn allemaal geinstalleerd.

Wellicht dat ie het morgen wel begrijpt.:nerd:

Bijdrager
    Blieper

@svs Hij doet het meestal wel goed als je in je Cloud Manager in de voorkeuren even uitlogt en weer inloggen;-)

Als het goed is is vorige week de update van de Cloud Manager gedaan en die moet er wel opzitten om CC2017 te installeren. Vandaar dat even uit- en weer inloggen dan meestal voldoende is om alles in z’n werk te zetten.

@daddy bij mij ging het updaten van alles foutloos, hoop nu alleen dat alles beter werkt op Sierra:-D

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door  Blieper.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door  Blieper.

Moderator
    Mac Daddy

Dat hoop ik ook voor je. Ik werk op Windows 10, dus met de 2015 versie werkt alles, gelukkig, prima. Ik wacht nu even wat het internet van V. 2017 zegt i.c.m. Windows 10. Als alles goed loopt, ga ik ook wel updaten. Op dit moment ook te druk om de apps te kunnen missen.

Bijdrager
    olbo

Alles werkt goed hier, dus die updates wachten nog maar lekker! Ook te druk om ze te missen.

Bijdrager
    A_A

ik heb een installer van 2017 gemaakt en op Sierra crashed die vrij consequent tijdens het installeren.
    Best wel jammer

Bijdrager
    Blieper

Installer gemaakt? Je moet gewoon de CC Applicatie Manager downloaden en vandaaruit alles installeren

Bijdrager
    A_A

Nou, met 350 mac’s is het wel handig om een installer te maken.

Bijdrager
    Blieper

Ja dat is het hem juist, ik zou niet willen dat iemand anders mijn mac beheerd:-P

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.