6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    jago

Adobe brings Premiere back to the Mac

Op MacWorld werd bekend gemaakt dat adobe Premiere terug voor de mac zou uitbrengen, enkel voor intel macs.

hier het artikel

ik HOOP dat er snel een beta uit komt want in februari beginnen we op school met de cursus adobe Premiere, en het zou leuk zijn als ik daarvoor lekken in OSX kon werken en niet via bootcamp.

“The audio application for creative pros has been available as a public beta since October.”
    En ook van CS3 is er al een beta, dus ook hoop dat ze deze maand ook een beta voor Premiere uitbrengen!

Bijdrager
    Djmichel

Waarom zou je premiere willen als je Final Cut Pro kan draaien.;) Ik heb met premiere gewerkt en ik prijs nu nog de dag dat ik over gestapt ben naar Final Cut Pro (en naar de Mac natuurlijk) :D

Bijdrager
    Outragemac
    ”Djmichel”

Waarom zou je premiere willen als je Final Cut Pro kan draaien.;) Ik heb met premiere gewerkt en ik prijs nu nog de dag dat ik over gestapt ben naar Final Cut Pro (en naar de Mac natuurlijk) :D

Ik kan zomaar 2 redenen bedenken:
    – Om materiaal met verschillende codecs in 1 sequence te kunnen gebruiken/ af te spelen zonder lange rendertijden.
    – Support voor surround audio in Premiere.

Vooral het eerste vind ik echt een zwaar minpunt van FCP.

Bijdrager
    fistkikker

@djmichel: mag ik je aandacht vestigen op het volgende uit het eerste bericht?

”jago”

… want in februari beginnen we op school met de cursus adobe Premiere, en het zou leuk zijn als ik daarvoor lekken in OSX kon werken en niet via bootcamp.

Het is zeg maar de kernboodschap van het bericht. Lezen is een kunst, blijkbaar.

Bijdrager
    Djmichel
    ”fistkikker”

@Djmichel: mag ik je aandacht vestigen op het volgende uit het eerste bericht?

”jago”

… want in februari beginnen we op school met de cursus adobe Premiere, en het zou leuk zijn als ik daarvoor lekken in OSX kon werken en niet via bootcamp.

Het is zeg maar de kernboodschap van het bericht. Lezen is een kunst, blijkbaar.

Misschien als jij het op een andere manier gelezen had, dan had je gezien dat ik met mijn post ook niet de topic starter aanhaalde (met zijn cursus) maar over het artikel en Premiere algemeen. Kijk, Outragemac komt met een sterk argument;)

Goed lezen he;)

Bijdrager
    Djmichel
    ”jago”

Op MacWorld werd bekend gemaakt dat adobe Premiere terug voor de mac zou uitbrengen, enkel voor intel macs.

hier het artikel

Kan je zien als de Kern.

”jago”

ik HOOP dat er snel een beta uit komt want in februari beginnen we op school met de cursus adobe Premiere, en het zou leuk zijn als ik daarvoor lekken in OSX kon werken en niet via bootcamp.

Dit zou je kunnen zien als een wens;) vandaar “ik hoop…”

”jago”

”The audio application for creative pros has been available as a public beta since October.”
    En ook van CS3 is er al een beta, dus ook hoop dat ze deze maand ook een beta voor Premiere uitbrengen!

Extra aanvullende informatie

Ach… ik moet bekennen, Nederlands was niet m’n allerbeste vak op school;)

ps… dit niet te serieus nemen natuurlijk :innocent:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.