5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    maddogbundy

Adobe bridge werkt niet onder el capitan

Na een schone instalatie van elcapitan op mijn externe ssd is gebleken dat adobe bridge geen camera,s meer herkent.
    Je kan dan ook niet je foto,s meer ophalen in el capitan via bridge.
    Ik heb meerdere camera,s geprobeerd en niks werkte.
    Na een zoektocht op internet kom je het fenomeen in engelse forums ook tegen.
    Of het een bug is in el capitan of dat er een update moet komen van bridge is mij niet bekend.
    Wel opend het programma fotos van apple automatisch maar deze gebruik ik niet omdat ik automatisch informatie
    in mijn fotos implanteer bij het ophalen ervan, zoals een gewijzigd fotonummer copyright maker enz
    Nu maar weer terug gegaan naar yosimite in de hoop dat het gauw word opgelost.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  Night. Reden: Duplicaat-topic verwijderd

Bijdrager
    maddogbundy

Ps ook de laatste versie van bridge cc werkte niet

Bijdrager
    Unlock32

Direct na het uitkomen van El Capitan was het al duidelijk dat er nogal wat problemen zijn met Adobe/El Capitan en voorlopig teruggaan naar Yosemite lijkt inderdaad de beste oplossing.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  Unlock32. Reden: foutje

Bijdrager
    Targaryen

Zoals aangegeven op de nieuwspagina van OMT en andere mediakanalen werd door Adobe zélf afgeraden om te upgraden. Een soort van ‘I told you so’ is wel op zijn plaats dan. Sowieso, als je afhankelijk bent van dergelijke software voor je broodwinning is het van de gekke dat je zonder peinzen overschakelt naar de nieuwste software. Dat is vragen om problemen. Ik zou zoals Unlock adviseert downgraden naar Yosemite, tot de fouten eruit gevist zijn.

Moderator
    Night

Gelieve apps die niet werken – in plaats van een apart topic hiervoor aan te maken – vermelden in het centrale topic:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/centraal-topic-el-capitan-wat-werkt-er-nog-niet

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  Night.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  Night.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.