6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    SvS

Adobe Applications Manager Utilities 32bits

Zo irritant dat het steeds terugkomt en de update ervan blijft weg. Van een kleinere ontwikkelaar snap ik, maar Adobe zou allang met update hiervan moeten komen. Of is er een handmatige update mogelijk?

Hoe kan ik dit soort meldingen onderdrukken?

Update is beste, maar anders?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Op OK klikken. Je krijgt onder 10.14 dit soort meldingen regelmatig, maar volgens mij voor elk programma maar één keer.

Bijdrager
    polansky

Is mij ook al een aantal keer opgevallen en komt na iedere update steeds weer terug.
    Van Adobe zou je inderdaad beter verwachten. Het heeft blijkbaar nog weinig prioriteit terwijl dit de laatste OS versie is die nog 32-bits applicaties ondersteund. Het is inderdaad zwaar irritant, maar ik heb nog geen oplossing gevonden.

Moderator
    Night

Niet zo vreemd, natuurlijk. Na een update beschouwt het OS de app als een nieuw programma’ en krijg je de vraag opnieuw voorgeschoteld.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Adobe heeft al een aantal programma’s uitgebracht met 64 bit ondersteuning maar deze ‘AAM’ utility die gebruikt wordt tijdens het installeren van een Adobe product is nog in 32 bit. Het is dus een hulpprogramma dat iets doet tijdens het installeren van een Adobe product en kan als zodanig op je drive staan zonder enig nut als je niets te installeren hebt. Nu zou het zomaar kunnen zijn dat deze utility overbodig is geworden en daarom nooit geüpdatet is. De huidige versie is namelijk 10.0 en die is uit 2015 terwijl steeds meer Adobe producten (programma’s én hulpprogramma’s) inmiddels wel 64 bit zijn geworden.

Bijdrager
    polansky

Volgens mij wordt het ook gebruikt als handshake met de adobe servers. Onder andere om te controleren welke programma’s je draait en of je er een licentie voor hebt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.