12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Blaugrana

adium vraagje

Wanneer ik de betaversie van de nieuwe adium installeer, zie ik de nieuwe contactlist stijl niet, blijkbaar omdat ik met de vorige adium een alternatieve stijl heb gedownload.

Nu, is er een manier waarop ik de instellingen van adium weer kan resetten naar standaard?

Bijdrager
    DK master

Voorkeuren –> weergave… ?

ojah, bij mij werkt deze niet in de nederlandse versie van adium, ik heb hem toen maar op engels gezet.

Bijdrager
    Blaugrana

en hoe verander ik de taal;)

Bijdrager
    DK master

Appel + i op het programma in de programma’s map dan zie je bij talen, moet je ff nederlands deselecteren.

:)

Bijdrager
    Blaugrana

taalswitch gelukt, maar zie bij appearence options nie thoe ik de standaard theme/kleuren weer kan terugzetten.

Bijdrager
    DK master

Niet bij “Color Theme” en “List Layout” ?
    dan zou ik het ook niet weten, zoek anders een andere leuke uit op http://www.adiumxtras.com

Bijdrager
    Peach

Pruts gewoon niet met bèta’s. Ze zijn niet bedoeld om te gebruiken als standaard. Ze zijn bedoeld voor testers die fouten, zoals jij er nu hebt, naar ontwikkelaars doorsturen -wat wel zin heeft, hier klagen feitelijk niet-. Adium wil vast voor WWDC hun versie afhebben (om de prijs van het mooiste opensourceproject te winnen), dus zolang zou je nog moeten wachten. Zolang kan je niet wachten zeker?

Ik vind het erg jammer dat je er hier vragen over leest. Ik heb gewoon een preview geschreven over de software en duidelijk vermeld (zoals je ook kan lezen op de webstek van Adium) dat dit niet bedoeld is voor ‘normale gebruikers’.

Bijdrager
    minijob

euhh… Hoe kom je aan die Beta?

Bijdrager
    DK master

zie voorpagina: http://beta.adiumx.com

Bijdrager
    minijob

Ohja, Sorry niet goed gekeken… Bedankt

Bijdrager
    minijob

Ik krijg geen namen te zien in mijn contactpersonen en als ik naar voorkeuren ga en dan naar weergave krijg ik niks te zien:cry: :?

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”Peach”

Pruts gewoon niet met bèta’s. Ze zijn niet bedoeld om te gebruiken als standaard. Ze zijn bedoeld voor testers die fouten, zoals jij er nu hebt, naar ontwikkelaars doorsturen -wat wel zin heeft, hier klagen feitelijk niet-. Adium wil vast voor WWDC hun versie afhebben (om de prijs van het mooiste opensourceproject te winnen), dus zolang zou je nog moeten wachten. Zolang kan je niet wachten zeker?

Ik vind het erg jammer dat je er hier vragen over leest. Ik heb gewoon een preview geschreven over de software en duidelijk vermeld (zoals je ook kan lezen op de webstek van Adium) dat dit niet bedoeld is voor ‘normale gebruikers’.

juist, en er wordt zelfs hier op de voorpagina ook afgeraden om deze beta versie van Adium 1.0 te gebruiken. Alleen als je beta-tester bent kun je hem gebruiken, maar dan denk ik dat ze hem alsnog naast de full version gebruiken en niet in plaats van …

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.