-
Q:
adium vraagje
Wanneer ik de betaversie van de nieuwe adium installeer, zie ik de nieuwe contactlist stijl niet, blijkbaar omdat ik met de vorige adium een alternatieve stijl heb gedownload.
Nu, is er een manier waarop ik de instellingen van adium weer kan resetten naar standaard?
Niet bij “Color Theme” en “List Layout” ?
dan zou ik het ook niet weten, zoek anders een andere leuke uit op http://www.adiumxtras.comPruts gewoon niet met bèta’s. Ze zijn niet bedoeld om te gebruiken als standaard. Ze zijn bedoeld voor testers die fouten, zoals jij er nu hebt, naar ontwikkelaars doorsturen -wat wel zin heeft, hier klagen feitelijk niet-. Adium wil vast voor WWDC hun versie afhebben (om de prijs van het mooiste opensourceproject te winnen), dus zolang zou je nog moeten wachten. Zolang kan je niet wachten zeker?
Ik vind het erg jammer dat je er hier vragen over leest. Ik heb gewoon een preview geschreven over de software en duidelijk vermeld (zoals je ook kan lezen op de webstek van Adium) dat dit niet bedoeld is voor ‘normale gebruikers’.
zie voorpagina: http://beta.adiumx.com
”Peach”Pruts gewoon niet met bèta’s. Ze zijn niet bedoeld om te gebruiken als standaard. Ze zijn bedoeld voor testers die fouten, zoals jij er nu hebt, naar ontwikkelaars doorsturen -wat wel zin heeft, hier klagen feitelijk niet-. Adium wil vast voor WWDC hun versie afhebben (om de prijs van het mooiste opensourceproject te winnen), dus zolang zou je nog moeten wachten. Zolang kan je niet wachten zeker?
Ik vind het erg jammer dat je er hier vragen over leest. Ik heb gewoon een preview geschreven over de software en duidelijk vermeld (zoals je ook kan lezen op de webstek van Adium) dat dit niet bedoeld is voor ‘normale gebruikers’.
juist, en er wordt zelfs hier op de voorpagina ook afgeraden om deze beta versie van Adium 1.0 te gebruiken. Alleen als je beta-tester bent kun je hem gebruiken, maar dan denk ik dat ze hem alsnog naast de full version gebruiken en niet in plaats van …
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.