9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    AppletjeEitje

Adium status icons

Haj haj,

Eerst al het beste voor 2007 natuurlijk! En dan nu mijn vraagje. Ik heb MSN messenger eindelijk vervangen door Adium X (0.89.1). Nu heb ik zelf een MSN account en een hoop MSN contacten in mijn lijst staan. Ik krijg alleen de status icoontjes niet lekker aan de praat geloof ik. Ik zie OF het groene bolletje OF het rode bolletje. Terwijl er ook contacten zijn die een andere status hebben dan away en available. Een andere icon-set installeren hielp ook niet. Wie helpt me?

Bedankt alvast!

Bijdrager
    Franklin84

Volgens mij heeft adium geen status icons voor bepaalde statussen zoals Bezet, Afwezig etc.

Bijdrager
    AppletjeEitje

Als je hier kijkt: http://www.adiumxtras.com/index.php?a=xtras&xtra_id=1963 dan zie je dat er icoontjes zijn voor idle, away etc etc.

Die koppelt hij bij mij echter niet….rara?

Bijdrager
    n8n

dat lijkt me een set die door een vrijwilliger gemaakt is, misschien daar te downloaden als plug-in

edit, klik rechts op install, dan begint een download en krijg je meteen de vraag naar de voorkeuren te gaan, daar selecteren en je hebt ze:)

Bijdrager
    AppletjeEitje
    ”i,N8N”

dat lijkt me een set die door een vrijwilliger gemaakt is, misschien daar te downloaden als plug-in

edit, klik rechts op install, dan begint een download en krijg je meteen de vraag naar de voorkeuren te gaan, daar selecteren en je hebt ze:)

Ik waardeer je reactie, maar het is geen antwoord op mijn vraag;) Ik krijg die set wel gedownload, het was meer om aan te geven welke status icoontjes er beschikbaar moeten zijn (away, idle, brb etc).
    Ik zie de status message wel, maar het icoontje is OF groen, OF rood.

Bijdrager
    F e r o x

Heb hetzelfde, en vind het idd spijtig.

Bijdrager
    n8n

Vreemd bij mij werken ze dusver allemaal, je hebt ze zeker weten wel geselecteerd onder preferences? Ik heb nu enkel rooie en groene balletjes omdat iedereen, of online is, of afwezig. Maar zodra er iemand typt, getypt heeft dan heb ik de daarvoor bestemde iconen wel.

edit:

Bijdrager
    KoV

Precies en dat is juist het probleem, als ik het goed begrijp.
    Als iemand busy is, zegt adium dat hij/zij away is.. Hetzelfde als iemand “be right back” of “on the phone”. Ook als een contact echt away is, dan zegt adium ook away. Het enige waar Adium nog onderscheid in maakt is “idle”.
    Ik denk dat er vrij weinig aan te doen is.. Ik heb het ook al een tijdje geprobeerd op te lossen, maar het is me nooit gelukt.

Bijdrager
    AppletjeEitje

Dat is idd het probleem wat ik bedoel KoV. De typing icons werken wel, maar het onderscheid tussen brb, on the phone etc wordt niet gemaakt…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.