15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Martijn Bakker

Adium probleempje

Hallo,

Ik heb een week geleden de Adium Beta (0.8b8) geinstalleerd. Deze deed het perfect behalve dan dat ik soms niet bij MSN kon inloggen en dat het inloggen dan nogal lang duurde. Om die redenen ben ik toch maar weer terug gegaan naar de ‘normale’ versie, 0.77. Nu heb ik de volgende problemen, het inloggen duurt nog steeds lang of gaat zelfs niet en als ik de preferences wil openen crasht Adium.

Heeft iemand dit ook of heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Martijn

Bijdrager
    Larz

Pure toeval, ik wou net een topic maken. Ik log ook vaker niet automatisch in met de zelfde problemen… ik weet het ook niet….

Lars

Bijdrager
    lowfi

Ik had het ook. Heb alles wat met adium te maken heeft maar gedelete. Daarna heb ik iik alleen de beta 8 geinstalleerd en toen ging alles weer goed.

Ik kon dus wel alle smiley packs en contactlist styles opnieuw downloaden maar het werkte iig weer goed.

plist alleen weg gooien werkte niet is mijn ervaring:(

Bijdrager
    Erikaatje

nergens last van!!

ik vind 8 een hele vooruitgang trouwens!

Bijdrager
    Martijn Bakker
    ”erikaatjuh”

ik vind 8 een hele vooruitgang trouwens!

Ik ook! Ik ga de tips even proberen, alvast bedankt!

Bijdrager
    Green

Waar is versie 8 te downloaden?
    Op de site staan rechtsboven alleen nog maar versie v0.77

Bijdrager
    Einstein
    Bijdrager
    roy

Ook maar even geinstalleerd, maar heb nergens problemen mee.

Bijdrager
    Ciao

wat mij opvalt aan deze adium 0.8 is dat de plaatjes die je in kan stellen (bvb foto van jezelf) bij je vrienden niet veranderen..Ik heb het even getest en aan vrienden gevraagd..maar nadat ze hun plaatje hebben veranderd zie ik nog steeds het oude plaatje..

zelfs als je het programma uitschakelt en opnieuw opstart..

hebben jullie dit ook en moet ik maar wachten op msn 5.0 die bijna uitkomt..of doe ik iets helemaal fout?

Bijdrager
    xkrprtl

Adium .7 crasht omdat er nog bestanden van de beta versie op je computer staan. Zoek even naar adium en verwijder alles dat je vindt. Herinstaleer adium .7 en je zult geen problemen meer ondervinden.

Beta .8 werkt niet goed omdat het een beta is. Dus ‘kritiek’ is zinloos. Beter is het om de ‘fouten’ te melden bij de ontwikkelaars van adium.

This release is unfinished and it will be buggy and completely broken at times. Please approach this with an open mind, remain calm, and send in your feedback and bugs.

Bijdrager
    Nietzman

Beta .8b8 wou bij mij helemaal niet meer connecten.

Gelukkig is de .8b7 vrij gemakkelijk terug te vinden door even met de downloadurl van .8b8 te spelen, .8b7 werkt nu alweer een paar dagen nagenoeg perfect bij me.

Bijdrager
    Martijn Bakker
    ”Ciao”

hebben jullie dit ook en moet ik maar wachten op msn 5.0 die bijna uitkomt..of doe ik iets helemaal fout?

Bij mij doet alles het inmiddels gelukkig weer, bedankt voor alle tips! MSN 5.0 die zou toch ergens in deze week al uitkomen? Wat zijn de verwachtingen daarvan?

Bijdrager
    Wolf_H

Misschien is het handig om eens in het BETA forum van Adium X te kijken.
    Dan kan je zien dat dit allemaal al besproken is en in de volgende beta weer correct is.

http://forum.adiumx.com

Bijdrager
    Erikaatje

er is vandaag een nieuwe versie uitgekomen op de beta site..deze verhelpt bij mij alle problemen

Bijdrager
    Brimme
    ”erikaatjuh”

er is vandaag een nieuwe versie uitgekomen op de beta site..deze verhelpt bij mij alle problemen

bedankt voor de tip

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.