14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    n8n

Adium, Msncontacten en emoticons…

Is het normaal dat ik onder Adium met msn-contacten geen eigen emoticons kan sturen en ontvangen. Ik ging er van uit dat dit niet kon maar ik dacht als er een oplossing voor is en iemand hier weet die dan is dat mooi meegenomen.

dank

Bijdrager
    PietjePuk

Met de (erg stabiele) beta kan je ze in alle geval ontvangen, zenden weet ik niet want ik gebruik die troep niet 8)

Bijdrager
    Erikaatje

klopt ontvangen kan, maar weet ook niet of je ze kunt zenden

Bijdrager
    edward00

pietje wat gebruik jij dan

Bijdrager
    n8n
    ”PietjePuk”

Met de (erg stabiele) beta kan je ze in alle geval ontvangen, zenden weet ik niet want ik gebruik die troep niet 8)

zenden was ook niet mn main concern:P al kan ik dan de iChat emoticons gebruiken zonder dat de ontvanger letters ziet, de msn-emotions zijn gewoon te lelijk voor woorden

btw. ik bedacht net dat ik via http ‘moet’ msn-en want anders kan ik geen verbinding tot stand brengen. weet niet of dat er wat mee te maken heeft, adium is ook de enige waarmee ik msn kan gebruiken omdat enkel deze via http kan connecten :(

Bijdrager
    PietjePuk

Standaard emoticons volstaan meer of genoeg voor mij. Ik heb echt geen behoefte aan emoticons waar je epilepsieaanvallen van krijgt.

Bijdrager
    n8n
    ”PietjePuk”

Standaard emoticons volstaan meer of genoeg voor mij. Ik heb echt geen behoefte aan emoticons waar je epilepsieaanvallen van krijgt.

nee die hebben mensen ook niet maar wel een paar waarvan het vervelend is ze niet te zien, bovendien is de standaard msn-set niet compleet onder adium. Dus de helft van de msn-eigen emoticons werkt niet eens

Bijdrager
    PietjePuk

Probeer de beta eens zou ik zeggen, mss dat daar volledige ondersteuning in zit, alleszins voor die customs. En hij is even stabiel als de gewone release.

Bijdrager
    n8n
    ”PietjePuk”

Probeer de beta eens zou ik zeggen, mss dat daar volledige ondersteuning in zit, alleszins voor die customs. En hij is even stabiel als de gewone release.

waar vind ik deze? kan hem nergens vinden op de site, ook niet met google en met google binnen de adium-site :? heb je een link voor me?

dank

Bijdrager
    PietjePuk

Bijdrager
    jspr

ik ben trouwens blij dat ik als die MSN shit niet krijg. Mijn broertje stalkt mij regelmatig met allemaal “bewegende” en “pratende” dingen die Adium gelukking niet kent.

Bijdrager
    n8n
    ”jspr”

ik ben trouwens blij dat ik als die MSN shit niet krijg. Mijn broertje stalkt mij regelmatig met allemaal “bewegende” en “pratende” dingen die Adium gelukking niet kent.

gelukkig heb ik geen mensen op msn die zich hier toe geroepen voelen, maar ^^, }D en ¬¬ gebruikte ik ooit dagelijks :cry: :P Mja het zij zo dat het niet werkt, ook niet met de beta. Die wel erg fijn is overigens. Nu heb ik enkel weer een ander probleem, eerst was de selectiebalk bij de contacten in Adium blauw. Net als in de rest van OSX, nu is het een soort huidkleurig, is dit terug te zetten?

Zal zo wel ff een screen dump maken voor de duidelijkheid en mn instellingen, misschien dat iemand er wat over te zeggen heeft dat ik niet via http moet connecten :roll:

edit:

heb dus allemaal poortproblemen sinds mn mac, of sinds deze router waar ik niet in kan :cry: kan ook al geen torrent en p2p gebruiken

Bijdrager
    dyn

Al eens bij de smilies op de adiumx site gekeken?
    Ik heb daar al een stuk of 4 tot 6 verschillende smiliepacks g evonden met specifieke MSN smilies.
    Ik heb nu de MSN-Emotes-4.6 erin die vrijwel alles dekt. Mocht je wata tekst hebben die ineens in een smilie veranderd dan kun je op de smilie klikken waarna die verdwijnt en je de tekst weer kunt zien. Een erg prettige feature die ik nog niet bij andere IM clients ben tegengekomen.

Bijdrager
    n8n

ja die heb k nu, en de verdere zijn nu wel bekend. Problem solved denk k, alleen nog die huidskleur weg:P bedankt ook pietje nog

edit: heb het vinkje voor het ontvangen van persoonlijke emoticons gevonden :lol:

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.