8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    DEform

Adium meldt niet aan met Gmail account

Hoi allemaal,

Zoals zovelen gebruik ik msn, maar jammer genoeg is de msn:mac niet één van de betere chat-software…
    Dus nu heb ik Adium, man man, bevalt me super! Echt! De interface is 100 keer leuker, en vollledig aanpasbaar!
    Ook geen problemen met bestanden versturen naar windows gebruikers, echt goede software!

Ik heb zo’n 3 hotmail-accounts, en 1 gmail, die ik het meest gebruik voor msn, en werkt goed! .NET-passpoort aangevraagd, msn doet het, binnenhalen met Mail gaat ook vlekkenloos,

En met adium ging het ook super, tot nu opeens, ik raak maar niet meer aangemeld! Wel met de hotmail accounts, niet met de gmail!
    Ik heb de Adium X 0.8b8

Bijdrager
    remier

Ik heb dezelfde (beta) versie als jij, ook ik heb problemen met aanmelden, gewoon met me hotmail account.

Meestal is dit het geval als hij wil aanmelden met “Away” of “invisible” status, wat ik dan doe ik via het adiumicoon in de menubalk op “Cancel: <emailadres>” klikken en dan weer op “Available” dan werkt het wel… misschien ook zo met je gmail account :?

Bijdrager
    tijs

ik heb ook een hoop last gehad met inloggen, maar ik had een probleem met mijn hotmail-msn adres. mijn andere account, niet bij hotmail, had helemaal geen problemen

Bijdrager
    Nietzman

Wat wil je, het is betasoftware.

Ik had gister het probleem dat geen enkele account aan wou melden. Ook ICQ niet. Dat was alleen op te lossen door Adium vanuit de Activity monitor hard te quiten en opnieuw te starten.

Met een beetje mazzel is het in b9 opgelost.

Bijdrager
    himac

bij mij werkt me Gmail + .net gewoon….

ik had wel een tijdje last van een strandbal die de hele tijd draaide als ik iets tegen iemand zei, of een gesprek wou beginnen…:x is nu verholpen…:? vraag me niet hoe…:P

Bijdrager
    Hemmik
    ”himac”

bij mij werkt me Gmail + .net gewoon….

ik had wel een tijdje last van een strandbal die de hele tijd draaide als ik iets tegen iemand zei, of een gesprek wou beginnen…:x is nu verholpen…:? vraag me niet hoe…:P

Er is al weer een nieuwe beta, die dit officieel verholpen heeft..Dat je account niet aanmeld heeft er waarschijnlijk niet mee te maken dat het een gmail account is, MSN messenger maakt gebruik van ontzettend veel servers waar alle account gegevens op staan, de gene waar je gmail account op staat is misschien op dit moment gewoon down, mijn gmail account werkt prima met msn

Moderator
    Strifer

beta7 was de standbal versie en beta8 werkte wee rheerlijk tot het moment dat dat vage aanmelden begint. de oorzaak is niet precies bekend, maar het werkste eerst, toen niet en nu weer wel. dat lijkt dus het msn netwerk te zijn en niet adium zelf. het komt weleens voor da alle third party clients eruit geflikkerd worden en dat dan de officiele het nog wel enigszins doen. maar goed.. ik denk dat het niet aan adium ligt.

Bijdrager
    OMT-fan

Kun je met Adium ook webcammen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.