13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    filenox

Adium melding?

Ik was daarnet gewoon wat aan het chatten en kreeg ineens deze melding;
    “je krijgt het gevoel dat iemand contact met je zoekt…”

Weet iemand waarom ik dit krijg, en nja gewoon wat meer informatie over heeft?
    Niet dat het een probleem is, dit is namelijk de eerste keer dat ik het krijg, maar ik zou er toch graag meer over willen weten :lol:

Wel even niet op de inhoud van het bericht letten :P

Bijdrager
    RJ

Is dat niet als iemand je buzzert? Bij msn ging dan je scherm trillen en hoorde je een geluidje.

Bij mij komt er te staan: “contact” vraagt uw aandacht!

je kan het zelf ook doen door in je venster /nudge te typen.

Bijdrager
    Bor

Is dat niet de nieuwe buzzer melding? Dat heette eerst “Barry wil uw aandacht!” met dan een naam ipv Barry…

Bijdrager
    Nietzman

…en dat heb ik dus tegen Nederlandse vertalingen van software.

Bijdrager
    filenox

Nee als iemand me een buzzer stuurt is het nog altijd:
    ********** vraagt uw aandacht!

Inactief
    Anoniem

Als het een Windows gebruiker is, kan die MSN Discovery hebben gebruikt. Daarmee kan je fake meldingen versturen etc…
    Ik denk niet dat het een Buzzer is. Want er is geen hoofdletter op het begin:? en er staan 3 puntjes achter de zin.
    Misschien vergezocht, maarja:P

Bijdrager
    Bor

Dat is typisch dan. In AIM heb je ook de truuk dat je “/me heeft trek in een koekje” typt, dan komt er “Bor heeft trek in een koekje” te staan… Is het misschien zoiets? Of gebruik je OMT?

Bijdrager
    Calpa

Het is toch gewoon de melding die je krijgt wanneer iemand begint met typen zonder dat jij een schermpje open hebt?

Voorkeuren -> gevorderd -> berichten -> ‘open gesprekken zodra contacten beginnen te typen’.

Bijdrager
    Osiso

Dit is een instelling in Adium. Bij de meeste chat-cliënts opent een nieuw gespreksvenster pas als de andere persoon het bericht daadwerkelijk heeft verstuurt.
    Bij Adium is het in te stellen om een nieuw gespreksvenster te laten openen, zodra de persoon aan de andere kant begint te typen.

Edit: Net te laat.:P

Bijdrager
    Bor

Aha! Die kende ik nog niet!

Bijdrager
    Magistic

Als dit de eerste keer is dat de TS zoiets krijgt, wil dat zeggen dat de TS altijd zijn gesprekken moet beginnen… :wink:

Bijdrager
    Bor

Awww…

Bijdrager
    filenox

:D

Het was inderdaad die optie:)
    Maar het rare is, is dat ik die melding bijna nooit krijg (ook niet als ik word aangesproken)? :?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.