9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Also Starring

Adium Eigenaardigheid

Op de site van Adium staat bij Screenshots een heel mooi screenshot van een contactpersonenlijst met zogenaamde ‘personal messages’ of ‘status messages’ zoals die in Msn 7 voor windows voorkomen. Ik krijg het echter niet voor elkaar deze te activeren. Verder kan ik er ook nergens op internet iets over vinden. Weet iemand of het ├╝berhaubt wel mogelijk is? Dank,
    Joost

Bijdrager
    deSpaanseRente

Is dat dan wel een msn-contactpersoon?

Bijdrager
    Saskia_sas

Bedoel je het screenshot waarbij staat:
    “Integrated Growl notification support”

Want dat is een extra programmaatje wat je moet installeren en wat je terugvind in je systeemvoorkeuren…

Bijdrager
    Also Starring

Ik bedoel deze screenshot,
    http://adiumx.com/screenshots.php?show=buddyicons.jpg
    waarbij onder sommige namen in de contactpersonenlijst nog persoonlijke boodschappen staan, maar misschien heeft Lord_spianoman wel een punt dat het geen MSN contacten zijn.

Bijdrager
    vikking

Ja dat gaat, voorkeuren > weergave > naast lijst layout knop wijzig > contacten > de checkbox naast “Toon” aanklikken en inactive tijd veranderen in status

Bijdrager
    Saskia_sas

Ok, dat stel je in bij je Voorkeuren – Weergave – Lijst Layout (en dan kies je iets waarbij staat Usericon) en als je het ook in je berichten wilt zien, dan ga je naar de voorkeuren ernaast: Berichten, en daar vink je aan: toon gebruikers icoon.

Ik hoop dat je dit bedoelt…

Bijdrager
    Also Starring

Hm. nee. volgens mij is het nog niet mogelijk. Ik bedoel de Persoonlijke Boodschappen die je in MSN7 kan instellen. Dit wordt blijkbaar nog niet door Adium ondersteund. Maar bedankt voor de reacties.

Bijdrager
    DK master

Nee, dat wordt (nog) niet ondersteund idd…

Bijdrager
    Nietzman
    ”i,

Ik bedoel deze screenshot,
    http://adiumx.com/screenshots.php?show=buddyicons.jpg
    waarbij onder sommige namen in de contactpersonenlijst nog persoonlijke boodschappen staan, maar misschien heeft Lord_spianoman wel een punt dat het geen MSN contacten zijn.

Dat zijn geen persoonlijke boodschappen maar gewoon de nicknames van de gebruikers.

De naam er boven heeft de gebruiker zelf aan die users gegeven.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.