10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Vin

adium crasht de hele tijd! help

hallo. ik gebruik al maanden de beta versie van adium. Maar nu ineens crasht ie heel de tijd! wat ik ook doe. zodra ie verbinding maakt met m’n msn crasht ie. echt heel vervelend dus! ik heb een oudere versie al geprobeerd te installeren maar nog steeds crasht ie dan! ik heb alle preferences enzo al weggegooid maar tevergeefs! kan iemand mij uit de brand helpen?? alvast bedankt!!

Bijdrager
    PietjePuk

Ik gebruik ook de beta, hier geen probleem (zelfs met 3 accounts tegelijk). Mss een tijdelijk probleempje?

Bijdrager
    Vin
    ”PietjePuk”

Ik gebruik ook de beta, hier geen probleem (zelfs met 3 accounts tegelijk). Mss een tijdelijk probleempje?

ja dat dacht ik ook… maar ik snap niet waarom ie t niet doet nu ineens! en ik baal er behoorlijk van moet ik zeggen omdat ik ff met iemand wou kletsen…:wink:

Bijdrager
    PietjePuk

Altijd een backup-messenger hebben.:wink:

Bijdrager
    Vin
    ”PietjePuk”

Altijd een backup-messenger hebben.:wink:

kan ik niet nergens een iets oudere versie van de beta downloaden??

Bijdrager
    PietjePuk

Dat weet ik niet, maar ik bedoelde eerder een tweede messenger voor als er één kuren vertoond. Ik gebruik snel de msn messenger als Adium raar doet. Dan zie je direct of het ligt aan Adium of het msn netwerk. Of vice versa.

Bijdrager
    madcat

Ik heb dat ook gehad, en bij mij lag het aan MSN namen, aangezien adium niet 100% msn ondersteund
    Mensen in mijn msn lijst hebben nogal exotische namen of hebben zoals: “Hele lange verhalen waar ze op dit moment mee bezig zijn (Away) – En is nu aan het browsen” en daar kan adium niet zo goed tegen.

Zelf heb ik MSN van M$ en adium gebruik ik voor icq/gtalk. Ik hoop dat er ook snel een patch komt van adium

Bijdrager
    Vin

ja dan gebruik ik nu nog maar even de oude versie van adium… beetje jammer, maar ja!

Bijdrager
    Vin

m’n ex was zo aardig om haar wachtwoord van msn te geven en daarmee kan ik me wel gewoon aanmelden…. erg raar dus! wat wel zo is dat ik gisteren iemand heb toegevoegd en toen deed ie t daarna niet meer… ik zal diegene eens verwijderen ff.

Bijdrager
    Vin

help! ik heb dat contact verwijderd maar nog steeds crasht ie! hoe kan dat nou? en die andere account van m’n ex doet t prima!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.