3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    milann

[adium] contacten zijn door elkaar?!

Hallo,

Adium doet een beetje raar de laatste tijd.

Ik klikte op de naam ‘laura’ (mijn vriendin) en typte wat.
    Als reactie kreeg ik ‘ Heeee jonge alles lekkahhh?!’.. Nu dacht ik gelijk wat is dat nou weer?! Zo praat ze nooit op msn..

Nou blijkt dus dat Tim een vriend van mij typt…. Terwijl ze niet bij elkaar zijn..

Als ik mijn muis op ‘Laura’ houd staan er meerder contacten in dat popup venster. Dus meerdere mailadressen inclusief die van Tim.

Hoop dat iemand dit een beetje begrijpt vind het nogal moeilijk om uit te leggen haha.

Graag een paar reacties!! Dit is namelijk behoorlijk irritant, het is ook bij andere contacten.

Groetjes, Milan

Bijdrager
    MrAcid

Waarschijnlijk heb je per ongeluk sommige contacten met elkaar gecombineerd? Dat gebeurt als je ze “op” elkaar sleept.

Je kunt dit ongedaan maken door met de met de rechtmuisknop op de contacten waarbij dit gebeurt te klikken en even bij de instellingen te kijken (mijn MSN wil niet aanmelden op het moment dus ik kan nu niet precies kijken waar het staat).

Inmiddels werkt het weer, volgens mij moet je even doen: “Expand combined contacts”, dan kun je de adressen die niet bij die persoon horen eruit slepen.

Bijdrager
    milann

Oke super dat was het! Bedankt:D

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.