7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Killer

Adium bericht niet aangekomen

Ik heb tegenwoordig heel vaak dat berichten bij mijn gesprekspartners niet aankomen (in Adium). Als ik hem dan restart doet hij het wel weer. Maar als ik met meerdere mensen een gesprek heb en eentje heeft last van dit probleem is het ontzettend irritant, want dan moet je alles weer herstarten enzo. Hebben Meerdere mensen last van dit probleem en is hier wat tegen te doen?

Bijdrager
    Svenv

Ik heb er ook last van, vooral wanneer ik of de andere persoon status “onzichtbaar” heb.
    Waarschijnlijk is het probleem wel bekend op hun forum.

Bijdrager
    prullenbak

adium is gewoon niet zo stabiel…ik had het constant dat ik meldingen kreeg “kon bericht niet afleveren” of iets in die trant. Met allemaal technische meldingen erbij. Ik ben lekker terug bij microsoft messenger. Werkt best, ziet er best uit. Helaas last van de safari 4 icm messenger-bug. Maar dat is omdat ik te eigenwijs ben om terug te gaan op safari 3:)

Bijdrager
    Killer

Zijn er nog meer alternatieve? Want vind Adium ontzettend chill, de hele setting enzo. Bij MSN moet je elke keer op zoek gaan of iemand wat heeft gezegd. Alleen dit soort dingen zijn verrekte irritant bij Adium

Bijdrager
    Teekitiezie

aMsn (amsn-project.net) heb ik ook nog een tijdje gebruikt, maar dit werkt redelijk traag (vooral opstarten) offline berichten en video-chat ondersteund, ook speciale emoticons en stuff
    Mercury is er nog een andere

Bijdrager
    csteelooper

Heb je de laatste versie van Adium al geĂ¯nstalleerd? Ik heb sindsdien nergens meer last van. En welke IM-diensten gebruik je (Yahoo!, MSN, etc)? Met MSN is er inderdaad op het forum van Adium al diverse keren een soortgelijk probleem gemeld. Maar ik heb er zelf weinig last van.

Bijdrager
    Killer

Ik heb versie 1.3.1 en gebruik MSN. Dus jij zegt dat ik gewoon nieuwe versie moet downloaden? Want vorige keer had ik de nieuwste alleen toen kwam ik niet meer op msn en ging ik dus terug naar de oudere versie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.