4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Doney

[Adium] Aparte contactpersonenlijsten

Hoi,

Is het mogelijk om als je in Adium met meerdere accounts inlogt, de contactpersonen van die verschillende accounts in aparte vensters weer te geven? Want nu worden alle contacten in één venster, onoverzichtelijk bij elkaar gepropt.

Bvd

Bijdrager
    oetsie

Even met 1 account aanmelden, al de contacten in een groepnaam (bijv. ACCOUNT1) opslaan, met tweede account aanmelden daar alle contacten in een andere groep (bijv. ACCOUNT2) opslaan, als je nu aanmeld staan de contacten in twee verschillende groepen.;)

Bijdrager
    Calpa

Ikzelf heb al mijn werk contacten (ook mijn werk-email) in de groep ‘werk’, en de rest in een andere groep. Ik heb mijn contactpersonenlijst vervolgens gewoon bij weergave van de contactpersonenlijst (Instellingen -> weergave -> contactlijst ) op ‘groep bubbels’ staan.

Bijdrager
    Melgior

Wat helpt is inderdaad alles opdelen in groepen, dan heb je al wat meer overzicht. Wist je ook al dat je contacten kan samenvoegen? Als iemand bijvoorbeeld zowel Google Talk als MSN heeft kun je het ene contact op de andere slepen en staat die persoon niet meer dubbel in je lijst. Dat ruimt ook al aardig op.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.