18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    apple_mathias

Adium?

Ik heb al enkele dagen de Béta-versie van Adium 1 (nu 1.0.5).
    Maar, kan je via deze versie te weten komen of je een nieuwe mail hebt (zoals in de vorige versies) of niet. Zoja hoe doe je dit dan?

En wanneer komt er een webcam support in Adium of is die er al?

Ahja nog een vraagje (nu ik toch bezig ben) :lol:
    Ik heb nu onze eMac (via een ethernetkabel) verbonden met de router waarmee ik met m’n iMac draadloos op internet surf. Is het mogelijk dat we nu een netwerkje thuis hebben? (ik weet er niet zoveel vanaf) en hoe vind of doe je dat dan?

Bijdrager
    DarkRaverNL

Als beide computers aan staan, kijk eens in de Finder bij Servers of dat de andere computer erbij staat, zo ja dan kan je ermee verbinden.

Bijdrager
    DK master

Adium –> voorkeuren –> accounts –> klik de account aan —> tabje Opties —> vink “Haal nieuwe email op” aan

:)

Bijdrager
    computer space
    ”DK

Adium –> voorkeuren –> accounts –> klik de account aan —> tabje Opties —> vink “Haal nieuwe email op” aan

Wat doet ie in dat geval dan? Hij hoeft de meel niet te op te halen lijkt me, maar alleen te notificeren.

Bijdrager
    apple_mathias

dat was precies wat ik zocht :lol: merci

Bijdrager
    apple_mathias
    ”Martiniman”
    ”DK

Wat doet ie in dat geval dan? Hij hoeft de meel niet te op te halen lijkt me, maar alleen te notificeren.

Adium geet gewoon een venster weer met hoeveel nieuwe meels je hebt.
    Dan kan je kiezen tussen “open berichten” of “ok” als ik het me goed herinner :P :D

Moderator
    unSOUND
    ”apple_mathias”

Adium geeft gewoon een venster weer met hoeveel nieuwe meels je hebt.

Meel ?

:bigsmile:

Bijdrager
    donnnow
    ”apple_mathias”

En wanneer komt er een webcam support in Adium of is die er al?

hiervoor zou ik deze post lezen op de adium-blog
    http://www.adiumx.com/blog/2006/06/setting-expectations-voice-and-video.php

Bijdrager
    apple_mathias

http://www.adiumx.com/blog/2006/06/setting-expectations-voice-and-video.php

is er hier iemand die kan programmeren.
    Ik denk dat de meeste adium-gebruikers hier een videosupport willen.

PLEASE

sorry, unSound. Maar, ik was te lui om ingewikkelde woorden te typen, dus heb ik een rappe oplossing genomen… :innocent: :lol:

Inactief
    Anoniem

Yeah, ik ken Chris vrij goed (de poster van dat artikel) en er zit voorlopig nog echt niets aan te komen. Zoals hij daar eigenlijk ook al schrijft.

Momenteel werkt men enkel hard naar een 1.0 release toe. Dat gaat vrij goed, maarja, daarnaast is Adium momenteel ‘understaffed’ want iedereen heeft (betalende) projectjes ‘on the side’ zoals dat heet… so don’t count on it to happen for a while:)

Bijdrager
    ROCKSTAR

op de mainpage heeft ook gestaan dat je nu die extra schermnaam kan zien of naar welk liedje iemand luistert,
    hoe zet je dat aan?

Bijdrager
    DK master

Dat laatste werkt alleen met AIM en.mac contactpersonen en kun je gewoon aan doen door de status in de menubalk op “iTunes” te zetten
    en dat persoonlijke bericht van MSN contacten is nog steeds niet te zien;)

Bijdrager
    d.C.

Heeft er iemand toevallig ergens een mirror waar de beta nog te downloaden is? Zou hem graag al eens bekijken, daar ik met de huidige Adium wel eens vaker problemen heb – qua contactlijsten e.d.

Bijdrager
    DK master
    Bijdrager
    d.C.
    ”DK

ehm hier? :?
    http://trac.adiumx.com/wiki/AdiumBeta

Ow, daar dus:)

Bijdrager
    computer space
    ”unSOUND”

Meel ?

Meel ja! Staat inmiddels gewoon in mijn woordenboek hoor: meel, melen, gemeeld. Ook in gebruik als meeladres. [email protected]. Scheelt een hoop spam.

Bijdrager
    ROCKSTAR

een minpunt vind ik wel als je je schermnaam gemakkelijk wilt aanpassen moet je “gewoon venster” kiezen en dus bv geen groep bubbels (+ je krijgt die 3 bolletjes en zo’n kaderke) niet echt mooi dus

Bijdrager
    Ketsjap
    ”ROCKSTAR!”

een minpunt vind ik wel als je je schermnaam gemakkelijk wilt aanpassen moet je “gewoon venster” kiezen en dus bv geen groep bubbels (+ je krijgt die 3 bolletjes en zo’n kaderke) niet echt mooi dus

Dat vind ik ook. Ze zouden van dat nickname & avatar-aanpassingsvakje een aparte “bubbel” moeten maken, zodat het mooi met de group bubbles kan ‘blenden’, om het zo te zeggen.

De group bubbles van Adium maakte het geheel zo mooi, het is jammer dat je dat moet uitzetten om die nieuwe functionaliteit te krijgen.

Verder werkt het avatar-change-vakje bij mij (nog) niet, ik blijf een grijs vakje zien, ook al selecteer ik een afbeelding. Maar dat zullen nog wel bèta-bugs zijn.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.