6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    CMD-Z

Address book printen

Hey allemaal!

Ik ga dinsdag 3 maanden naar zuidamerika en wil graag mijn address book uitprinten zodat ik iedereen braaf kaartjes kan sturen e.d.

Weet iemand hoe dit moet?

Gracias!

Bijdrager
    Freek.

Adressbook staat aan en is het actieve programma. Selecteer alle contacten die je in een lijst wil printen. Ga in je menubalk naar Archief -> Druk af. Wil je meer afdrukopties, klik dan op ‘Standaard’.
    Klaar is u.

Bijdrager
    Oppie
    ”FreekMac”

Wil je meer afdrukopties, klik dan op ‘Standaard’.

…klik dan op: ‘Stijl ‘ !:wink:

En idd, vergeet niet de betreffende adressen, dus voor het hele adresboek ook alles ( :apple: +A), te selecteren.

En weer is U klaar!

Bijdrager
    Uxmal
    ”OscarRoberto”

Hey allemaal!

Ik ga dinsdag 3 maanden naar zuidamerika en wil graag mijn address book uitprinten zodat ik iedereen braaf kaartjes kan sturen e.d.

Weet iemand hoe dit moet?

Gracias!

Waarom neem je niet een iPod mee? Daarop staan al je adressen uit Adresboek. Super handig. En je kunt er nog muziek mee luisteren ook! 8)

Bijdrager
    CMD-Z

goed idee, alhoewel ik me een beetje lullig voel om met een ipod video te pronken in derde wereld landen

Bijdrager
    Uxmal
    ”OscarRoberto”

goed idee, alhoewel ik me een beetje lullig voel om met een ipod video te pronken in derde wereld landen

Nou, het echt wel super lekker om muziek bij je te hebben. Ik heb in Latijns Amerika ook ipods gezien hoor. Er een ‘alternatief’ stoffen hoesje om doen wellicht. :)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.