9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    BrechtV

ADC Student Membership –> leeftijd

Hey

Gaan ze je leeftijd na als je ADC Student Membership wil kopen?
    Ik ga namelijk volgend jaar studeren aan een hogeschool en moet dus een laptop kopen in de zomer. Ik ga me inschrijven begin juli, dus een bewijs dat ik studeer aan die school vormt geen probleem.

Wat wel een probleem vormt, is dat ik op die moment nog maar 17 ben. Ik wordt pas 18 op het einde van het jaar. Nu vroeg ik me af of dit een probleem vormt?

(ja ik weet het, officieel wel, maar ik bedoel het officieus)

Bijdrager
    Granny Smith

geen probleem… ze vragen enkel een bewijs van inschrijving (attest)

Bijdrager
    BrechtV

Oef, dat is meteen een pak van m’n hart!
    Anders had het geen MBP geworden denk ik 8)

Bijdrager
    rzeeuw

Geldt je inschrijving aan de Hogeschool niet pas vanaf september, oftewel dat je bewijs van inschrijving waarschijnlijk ook pas later aankomt?

Bijdrager
    Granny Smith

bel anders eens naar apple maar normaal gezien is da geen probleem

Bijdrager
    BrechtV

Ik vermoed dat ik bij mijn inschrijving wel een soort van bewijs krijg dat ik ingeschreven ben, dat ik die richting ga volgen?? En een studentenpas ofzo?

Maar dat zien we dan begin juli weer wel. En daar kan Apple toch niet moeilijk over doen vermoed ik..

Bijdrager
    webmaniac

Je moet een kopie van je bewijs van inschrijving faxen naar apple. Ik krijg dit elk jaar in de eerste maand van mijn studiejaar. Kan dus zijn dat je dit pas in september ontvangt.

Bijdrager
    BrechtV

Een bewijs van inschrijving krijg je bij je inschrijving. Moest dit zo niet zijn zal ik er specifiek achter vragen natuurlijk.

Bijdrager
    BrechtV

Toch nog een vraagje: ooit heb ik ergens zwart op wit zien staan dat je 20 % op een Pro-systeem krijgt, nu vind ik dat nergens nog terug. Geldt dat nog?

En hierin zag ik iets staan van No Warranty, maar mijn Engels is zo slecht dat ik er eigenlijk niet veel van versta. Misschien dat iemand van jullie daar wijzer uit wordt? Dit is de link: http://developer.apple.com/membership/pdf/terms.pdf

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.