8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Gitte65

Adblocker "is niet compatibel met uw apparaat"

Hallo OMT-ers, ik zit me het probleem dat ik blikbaar geen adblockers (voor Safari) op mijn iPad (4e generatie met IOS 9.2.1) kan installeren.
    Ik heb er al diversen geprobeerd, maar krijg elke keer de melding:

Kan niet downloaden
    Deze app is niet compatibel met uw apparaat

Is er echt geen Adblocker die ik zou kunnen installeren?
    Ik wordt namelijk enigszins gestoord van al die knipperende banners (ook op deze site).

Bijdrager
    Shmoo

Heb je een 64-bit device voor nodig. De iPad 4 is volgens mij nog 32-bit. Ik kan het ook niet installeren op mijn iPhone 5c.

Bijdrager
    Gitte65

Bedankt voor je antwoord Shmoo.

Maar dat is wel balen zeg! Op het internet surfen doen we dan maar zo min mogelijk op de iPad… want dat is soms echt niet leuk meer.

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou zeggen, verkoop de iPad 4 aan iemand die daar nog plezier aan kan hebben en koop daarna een iPad Air 1.

Dan heb je wel een 64-bit processor en nog steeds een machine waarmee je fijn kunt internetten. De iPad Air 1 gaat maandag waarschijnlijk uit de collectie dus mogelijk zal er wel nog iets qua korting mogelijk zijn op oude voorraad bij bepaalde bedrijven. Ik heb meer dan een jaar geleden al 350,- betaald voor mijne dus verwacht dat er nog wel iets van die prijs afkan nu deze uit de collectie gaat.
    http://tweakers.net/product/347253/apple-ipad-air/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouT4SIFqcmeQHW6hrUA

Bijdrager
    computer space

Als je veel binnen de wifi thuis zit kun je ook op de router een hostsfilter draaien. Alle apparaten in huis in een klap reclamevrij,

Bijdrager
    Shmoo

什麼是你說有電腦空間

Bijdrager
    Gitte65

Hihi, ja Shmoo, wat computer space zegt is ook als chinees voor mij.

@computer space, zou je kunnen uitleggen hoe je dat doet? Want alle apparaten in 1 klap reclamevrij klinkt wel heel aanlokkelijk.

Bijdrager
    Gitte65
    Shmoo op 19 maart 2016

Ik zou zeggen, verkoop de iPad 4 aan iemand die daar nog plezier aan kan hebben en koop daarna een iPad Air 1.

Dan heb je wel een 64-bit processor en nog steeds een machine waarmee je fijn kunt internetten. De iPad Air 1 gaat maandag waarschijnlijk uit de collectie dus mogelijk zal er wel nog iets qua korting mogelijk zijn op oude voorraad bij bepaalde bedrijven. Ik heb meer dan een jaar geleden al 350,- betaald voor mijne dus verwacht dat er nog wel iets van die prijs afkan nu deze uit de collectie gaat.
    http://tweakers.net/product/347253/apple-ipad-air/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouT4SIFqcmeQHW6hrUA

Thanks for the tip! Aan die mogelijkheid had ik nog niet eens gedacht. Ga ik me eens op beraden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.