5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    linda_185

Adapter mac air weer defect

voor de derde keer is mijn adapter voor mijn macbook air model 1370 defect. De eerste twee keer Apple adapters, nu een merk loze.
    zijn er meer mensen met dit probleem?

Het is zo’n “L” adapter

Bijdrager
    Targaryen

Wat bedoel je precies met defect? Scheurt de kabel of maakt hij geen contact? Hoe ga je om met de MagSafe?

Bijdrager
    ququlequ

Ik was laatst bij de Apple store voor een probleem met mijn Macbook Pro. Aan de Genius bar zagen ze dat de kabel van mijn adapter kapot was. Zonder dat ik er naar vroeg hebben ze die toen ter plekken vervangen voor een nieuwe. Ik had zelf geen garantie meer. Viel onder het ‘quality control program van Apple’ of zoiets. Misschien moet je ook even een bezoekje doen en krijg je wellicht een nieuwe.

Bijdrager
    linda_185

hij doet helemaal niks meer. Gisteren middag nog gebruikt. Gisterenavons helemaal niks! laadt niet meer op. Metende mag safe doe ik wel voorzichtig

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Probeer je SMC eens te resetten. Sinds in in 2006 een Intel MacBook (Pro) heb ben ik ook door een stuk of 6 adapters gegaan, voornamelijk omdat de kabel smolt na ~1.5 jaar. Nooit een gratis vervanging gehad, maar goed. Wees blij dat je geen PowerBook/iBook adapter hebt, die dingen gingen nog sneller kapot (maar waren wel zelf te repareren).

Gek genoeg is mijn MagSafe airline adapter nog nooit kapot geweest ook al wordt deze redelijk vaak gebruikt en vaak ook ruw ingepakt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.