3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    BaardaIT

Actuele ervaringen met Daylite en Billings Pro

Hallo,

Ik ben momenteel Daylite en Billings Pro aan het testen. Functioneel komt het tegemoet aan wat ik zoek. Ik vraag mij alleen af hoe het zit met stabiliteit van de pakketten, hoe betrouwbaar het synchroniseren tussen Mac en iOS apparaten is en hoe de support is qua oplossen van bugs.

Wat mij bijvoorbeeld opvalt bij Billings Pro voor de iPad is dat je bij het invoeren van hoeveelheden bij nota’s geen decimale komma kan gebruiken om bijvoorbeeld 2,5 in te kunnen voeren. Alleen hele getallen gaat.
    Iets anders merk ik bij het onderwerp van een nota, het on screen keyboard van de iPad gaat bij elk woord naar de hoofdletterstand en het wordt zo een tijdrovende bezigheid om een onderwerp in te voeren zonder onterechte hoofdletters.

Is er iemand die al langdurig met deze tools werkt en iets kan zeggen over stabiliteit, bugs en kwaliteit van support?

Bij voorbaat dank.

Cor

Bijdrager
    Pier

Ik gebruik Billings al enkele jaren en heb nog wel gezocht naar een alternatief omdat ze overstapten naar een maandelijks betaalmodel. Uiteindelijk toch maar bij ze gebleven omdat ik niet echt iets vergelijkbaars kon vinden.
    De app op ipad gebruik ik niet, ik werk alleen op m’n mac ermee. En daar kan ik eigenlijk maar 1 ding over zeggen, ik heb er nooit problemen mee gehad. Je eigen templates maken/aanpassen vind ik een minpunt, dat mogen ze wel wat gebruiksvriendelijker maken. Support heb ik nooit in hoeven schakelen, wel een en ander opgezocht in de fora die ze hebben.

Eergisteren hebben ze updates uitgebracht, misschien dat je decimale komma probleem daarin is opgelost.

Bijdrager
    BaardaIT

Pier,

Dank je.
    Ik herken dat je moeilijk wat vergelijkbaars kan vinden. Op zich is het een mooie tool.
    De laatste update lost de problemen niet op. Ik denk dat de iPad app niet goed kan omgaan met het verschil tussen het amerikaanse systeem met punt en de onze met komma.
    Ik ben met de supportafdeling in de slag hierover, hopelijk komt daar wat uit.

Cor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.