14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    avanti

Actueel: is Office 2004 inmiddels compatible met Snow Leopard?

Is Office 2004 zover met updates dat het ook op Snow Leopard draait?

Adobe CS 3 ook?

Inactief
    Anoniem

Office 2004 gebruik ik al geruime tijd i.c.m. Snow Leopard. Je kunt echter geen snelheid verwachten van de programma’s. Adobe CS 3 kan ik helaas niets over zeggen.

Bijdrager
    mowat

Voor zover ik weet is er geen probleem geweest met Snowleoprd / Office 2004 for Mac.
    Ik heb in die tijd tenminste geen updates geïnstalleerd en er zijn toch geen dingen die niet werken.

Bijdrager
    avanti

ahh geweldig. Nu hoop ik dat Adobe CS 3 daar ook goed op werkt….

Bijdrager
    Koetjesreep

Als je toch het nieuwste besturingssysteem draait (neem aan dat je dan ook een moderne machine hebt die van origine met 10.6 kwam) dan zou ik toch eens gaan kijken naar 2008 of 2011 zelfs van office.

Bijdrager
    Maverick9898

Volgens mij is Office 2004 wel gewoon compatible met Snow Leopard maar draaien de nieuwe versies niet meer op PPC computers. Ik dacht dat ze de support daarvoor weg hadden gehaald voor snelheidswinst, but correct me if I am wrong;).

Bijdrager
    avanti

Ik heb een iMac “zilver” Intel van begin 2008 met 10.5. Ik wil graag ‘m upgraden naar 10.6 maar ik wil graag weten of CS 3 en office 2004 (die ik al heb draaien onder 10.5) ook onder 10.6 goed functioneerd. That’s why.

Bijdrager
    Maverick9898

Kijk hier maar eens.

Bijdrager
    Superflu

CS3 functioneert hier goed onder Snow Leopard.

Bijdrager
    KingAchille

CS3 en Office 2004 draait hier al sinds het begin van Snow Leopard zonder problemen!

Bijdrager
    avanti

iLife 08 draait ook op Snow Leopard?

Bijdrager
    KingAchille

Jep

Bijdrager
    Maverick9898

Volgens mij draait bijna alle enigszins moderne apps op SL. Alleen als het een PPC-ondersteuning per se nodig heeft dan krijg je problemen.

Bijdrager
    michelvdb

Alleen als het een PPC-ondersteuning per se nodig heeft dan krijg je problemen.

Daarom moet Rosetta geïnstalleerd en actief zijn.
    Intel-based Macs: Forcing a Universal application to run with Rosetta

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.