9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    SoSuMe

Activeringsstatus CS3

Ik heb het originele Adobe CS3 design Premium.
    Werk er al een tijdje mee, maar krijg nu ineens de melding bij het opstarten dat mijn activeringsstatus niet meer geldig of beschadigd is.
    Ik moet dus opnieuw activeren. Via internet gaat niet omdat ik constant de melding krijg dat er geen verbinding is. Dan maar via de telefoon. Registratienummer ingevoerd alles ok. Dan moet ik een activeringsnummer invoeren en krijg ik constant de melding dat het activeringsnummer niet het benodigde aantal getallen bevat!
    Wat moet ik hier aan doen? Oke, ik kan Adobe bellen, maar daar ben ik nu niet mee geholpen.

Bijdrager
    Pieterr
    ”SoSuMe”

Wat moet ik hier aan doen? Oke, ik kan Adobe bellen, maar daar ben ik nu niet mee geholpen.

Ik ben benieuwd wat je van ons verwacht te horen.
    Er getallen bijverzinnen? Illegale key zoeken?
    Ik denk toch dat ze je bij de helpdesk van Adobe het beste kunnen helpen hiermee.

Bijdrager
    SoSuMe

Wellicht is er iets in de preferences wat ik eruit kan gooien
    En op belachelijke antwoorden of opmerkingen als getallen erbij verzinnen en illegale keys zoeken zit ik echt niet te wachten

Bijdrager
    Pieterr

Deze opties heb je allemaal geprobeerd?
    http://www.adobe.com/go/kb400874

Moderator
    unSOUND

Heb je toevallig onlangs een andere schijf gekocht ? Bij een kennis hadden ze dat gedaan, en na het maken een de kloon naar de oude naar de nieuwe HD kreeg hij ook ineens de melding dat zijn registratie beschadigd zou zijn…

Bijdrager
    SoSuMe

Helaas niets van dit alles!
    Morgen toch Adobe bellen! Zal zeker even vermelden wat de oplossing wordt!

Bijdrager
    Rail
    ”SoSuMe”

Wellicht is er iets in de preferences wat ik eruit kan gooien…

Registratie gegevens staan in de map Bibliotheek->Application Support->FLEXnet Publisher

Bijdrager
    SwayZ

Ik heb ook eens een probleempje gehad met de registratie van een officieel CS2 pakket.
    Ik heb toen contact opgenomen met de Adobe helpdesk via mail. Ik werd erg snel geholpen, in het Nederlands nog wel !
    Stuur dus snel een mail met je vraag naar daar, als je dan tegen morgen nog geen oplossing hebt gevonden op forums allerhande dan heb je tegen dan wellicht antwoord van Adobe.

Veel succes !

Bijdrager
    SoSuMe

Vandaag geen tijd gehad om Adobe te bellen, dus vanavond zelf maar weer geprobeerd.
    En RAIL je had een goeie tip!! Flexnet Publisher eruit gegooid. Kreeg toen wel de melding dat ik alles opnieuw moest installeren, maar oke. Installeren, registreren en zelfs activeren. Het ging allemaal goed en alles loop gelukkig weer. Wel vreemd dat mij dit gebeurde 30 dagen na aankoop en eerste installatie Alsof ik een proefversie zou hebben geĂ¯nstalleerd.
    Maar goed. Dank Rail!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.