9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    lexxie 272

activering vereist

ik zit met het probleem activering vereist!

Als ik mijn Iphone 4 aan zet komt er activering vereist in beeld, vervolgens ontgrendel ik dit beginscherm en krijg ik: verbind met I tunes (het logo van I tunes en de usb kabel staan op het beeldscherm). Dit doe ik en volgens krijg ik deze melding: DE IHPONE DIE U PROBEERT TE ACTIVEREN HEEFT GEEN SIM-KAART. Ontkoppel aub uw iphone en plaats een sim kaart.

Er zit gewoon een sim-kaart in, ik heb het ook al met een andere sim-kaart geprobeerd en krijg dezelfde melding. Ik heb een master reset gedaan en een update via I tunes.

Kan iemand mij hier alsjeblief mee helpen?

Bijdrager
    Yggdrasil

Zit er een simlock op de iPhone toevallig?

– Je topic staat tevens verkeerd. Je had het moeten plaatsen in het iPhone gedeelte van dit forum.

Bijdrager
    lexxie 272

Die zat er op, maar daar vraagt hij nu niet meer naar!

Bijdrager
    Yggdrasil

Kennelijk zit er terug een simlock op. Anders zou hij je simkaart zeker moeten herkennen.
    Bij welke provider zit je? T-Mobile, KPN, Vodafone?

Voor KPN is er een stap-voor-stap handleiding waarin staat hoe je de simlock er terug af kan halen.

Bijdrager
    lexxie 272

T-Mobile

ps: Ik zal de topic de volgende goed zetten.

Bijdrager
    Yggdrasil

T-Mobile heeft ook zo’n stappenplan: klik

Bijdrager
    lexxie 272

Ik ga het proberen. Dank je wel.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic verplaatst naar juiste subforum.[/mod]

Bijdrager
    moller

Even loskoppelen en weer aan itunes hangen, had ik ook last van. (bij herstellen)

Daarna wordt hij gewoon geactiveerd.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.