13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    martijnb

activering van iMessage en faceTime mislukt OPGELOST

Hoi,

Ik krijg iMessage en FaceTime niet meer geactiveerd op mijn iPhone 4s (iOS 9.01). Ik heb van alles geprobeerd, de stappen doorlopen die apple aangeeft om dit probleem te verhelpen, waaronder 24 uur wachten, en ik heb ook de netwerkinstellingen gereset. Heeft iemand de oplossing voor mij?

gr
    Martijn

Bijdrager
    GoeieDag

Je moet een code aanmaken op de site van Apple en deze in het ww-veld invullen van één van die app’s.

Bijdrager
    martijnb

Waarom staat er dan niets hierover bij het desbetreffende onderwerp op de site

https://support.apple.com/nl-nl/HT201422

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, activering van iMessage verloopt idd iets anders.

Vraag: heb jij 2-staps activering aan staan?
    Want (ik heb het zojuist even gedaan) als ik uitlog uit FaceTime, wordt ik voor het inloggen naar de Apple site gebracht voor een ‘app specifiek wachtwoord’.
    Een pop-up venster komt omhoog met deze tekst: Uw Apple ID wordt beschermd met twee-staps-verificatie. U moet op appleid.apple.com/nl een voor de app specifiek wachtwoord genereren om u aan te melden.
    En op die site maak je dus dat ww aan, die je weer copy/paste i het ww veld van FT.

Bijdrager
    martijnb

Ik heb 2 staps verificatie niet aanstaan, moet dat dan?

Bijdrager
    GoeieDag

Nee, dat niet.
    Maar dan zou het verhaal wat ik hierboven geef, niet van jouw op toepassing zijn.

Wat krijg je eigenlijk voor waarschuwing als je iMes. of FT probeert te activeren?

Bijdrager
    martijnb

“Fout tijdens activeren. Probeer het opnieuw”

that’s all

Bijdrager
    GoeieDag

Is er verschil tussen het activeren van de twee app’s? Of krijg je bij beiden dezelfde tekst?

Bijdrager
    martijnb

Bij beiden dezelfde tekst

Bijdrager
    GoeieDag

Hmm, ben ook even zonder ideeën.
    Welterusten.

Bijdrager
    martijnb

tnx, hetzelfde

Bijdrager
    martijnb

Uiteindelijk werkte het weer door “herstel alle instellingen” te doen

Bijdrager
    GoeieDag

(y)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.