9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    paulhek

actieve speakers voor Airport Express

Mijn Altec Lansing fx6021 setje heeft de geest gegeven. Zoek nu iets anders om aan mijn aiport te hangen. Mag eigenlijlk wel iets betere kwaliteit zijn (de sub van Altec was niet zo goed, verder was ik best tevreden). Heeft iemand tips?
    Ik zat zelf te denken aan Audio Engine 5 speakers (299 euro), maar de fatman iTube Carbon incl speakers vind ik ook wel verleidelijk…

Bijdrager
    rogersreed

Ik heb zelf de Dynaudio MC 15. Akelig duur in de aanschaf (1000E).
    Maar een feest om naar te luisteren. En waarom zou je niet een keer goed investeren in een aankoop waarvan je mag verwachten dat ze vele prijzige apple computers overleven?
    Tegenwoordig zit een mens veel achter de computer. We kijken er film, luisteren er cd’s. Dan is het helemaal niet vreemd om de luidsprekers van je computeren serieus te nemen.

Bijdrager

Als je niet zo serieus aan de slag wil als rogersreed ; http://www.harmankardon.com/product_detail.aspx?cat=MME&prod=SOUNDSTICKSII&sType=C

Gaan nu niet bijzonder hard, maar hebben een ontzettend mooi geluid!!

Voor 199,- helemaal perfect.

Ik denk overigens dat elke Apple Premium Reseller deze wel heeft staan!

Bijdrager
    MacBinky

Als je niet zo serieus aan de slag wil als rogersreed ; http://www.harmankardon.com/product_detail.aspx?cat=MME&prod=SOUNDSTICKSII&sType=C

Gaan nu niet bijzonder hard, maar hebben een ontzettend mooi geluid!!

Voor 199,- helemaal perfect.

Ik denk overigens dat elke Apple Premium Reseller deze wel heeft staan!

kijk ook eens ff bij komplett.nl , daar staan ze voor 134,90 €

Bijdrager
    paulhek

Die soundsticks zijn wel mooi, maar volgens mij qua geluid, een stapje terug t.o.v. oude Altec Lansing FX6021.

Maar i.i.g. bedankt voor de tips!

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”paulhek”

Die soundsticks zijn wel mooi, maar volgens mij qua geluid, een stapje terug t.o.v. oude Altec Lansing FX6021.

Maar i.i.g. bedankt voor de tips!

Ik vind hier toch echt wel een mooie stevige sound in zitten hoor! (soundsticks)
    Als het ook om design gaat (en zo min mogelijk lelijke kabels in zicht) zou ik voor de Audio Engine 5 speakers gaan, Echt mooi!

Bijdrager
    paulhek

Ik heb de Altec Lansing speakers te weten repareren (uiteindelijk toch nog een 4e zekering gevonden.. die was dus opgeblazen). Dus voorlopig hou ik het daarbij!

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”paulhek”

Ik heb de Altec Lansing speakers te weten repareren (uiteindelijk toch nog een 4e zekering gevonden.. die was dus opgeblazen). Dus voorlopig hou ik het daarbij!

Dat wordt dus dit weekeind een extra heftig stap weekeinde met al dat bespaarde geld op zak! :P

Bijdrager
    paulhek

Ik vrees dat mijn geld nu opgaat aan nieuwe gordijnen… :x

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.