11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Vacci

Actiespel voor Mac

Dag mensen,

Ik speel al jaren geen spellen meer en heb nu een Mac. Vroeger was ik fan van sniperspellen als rainbow six en ook Half-Life. Call of Duty vond ik minder leuk.

Nu wil ik graag een spelletje proberen te spelen op mijn Macbook (2,4 ghz, 2gb RAM), hebben jullie tips?/

Omdat ik eerst wil proberen zal ik downloaden via torrent of nieuwsgroepen, is het praktisch als het recente spellen zijn.

Wie kan me helpen??

Bijdrager
    rdesign
    Bijdrager
    fozzy

Omdat je zelf al praat over torrents….

Link verwijderd door moderator, linken naar illegale content is niet toegestaan hier.

Foei…..:wink:

Bijdrager
    computer space

Waarom geen oude meuk?
    MameOSX, ScummVM met Monkey Island, Daphne, Sixtyforce, SNES9X etc.

Bijdrager
    defores

Ik zou ze dus niet downloaden via nieuwsgroepen, dan ontkracht je meteen de veiligheid van OSX.
    Kans op dat je Trojans binnenhaalt en in principe dan risico om gehackt te worden zoals met Windows.
    Zie iWork ’09 waar dit het geval bij was (illegale versies).

De meeste games hebben wel een trial, probeer die gewoon.

Bijdrager
    Koning Frank
    ”defores”

Dat was alleen bij iWork. Voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met illegale stuff. Behalve als het .exes waren >: D

Bijdrager
    Nietzman
    ”defores”

Wat een torrent was. Ik snap je punt over nieuwsgroepen niet zo.

Bijdrager
    Mattman

http://www.onrpg.com/boards/70.html

Dit zijn gratis shooters. Zoek zelf maar uit of ze het op mac doen :lol:

Inactief
    Anoniem
    ”computer

Waarom geen oude meuk?
    MameOSX, ScummVM met Monkey Island, Daphne, Sixtyforce, SNES9X etc.

En de hele Marathon serie natuurlijk! Is nu ook geheel gratis te downloaden.

Bijdrager
    Janteh

Je kunt Wolfenstein Enemy Territory proberen. Is een gratis WW2 shooter gebaseerd op de Quake 3 engine. Lijkt op zich wel een beetje op Call of Duty, dus of je het leuk vindt weet ik niet, maar het is gratis dus proberen kan geen kwaad :).

Je kunt ook Quake Live proberen, is aardig nieuw en hetzelfde als Quake 3, alleen speel je via de browser.

Bijdrager
    JH90
    ”defores”

Ik zou ze dus niet downloaden via nieuwsgroepen, dan ontkracht je meteen de veiligheid van OSX.
    Kans op dat je Trojans binnenhaalt en in principe dan risico om gehackt te worden zoals met Windows.

Heb al meer dan 200 GB gedownload met nieuwsgroepen en heb nog nooit een trojan binnen gehad..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.