9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    yehzap

Acrobat Pro CS2 vraagt om beheerders wachtwoord.

Nu ik een tijdje werk met verschillende accounts valt mij op dat;
    Acrobat Professional CS2 voortdurend om een beheerders naam met wachtwoord vraagt. Vreemd, omdat alle overige programma’s van CS2 hier niet om vragen. Kan het te maken hebben omdat het op 2 computers is geinstalleerd? Echter, elders heb ik gelezen dat CS2, 2x geinstalleerd mag worden, in mijn geval op de; G5 en PB.

Hoe kan ik dit vervelende gedoe met beheerder en wachtwoord voorkomen of anders instellen???

Bijdrager
    magic-with-mac

Hoi

Selecteer Photoshop eens in de Finder, en doe: [command] i
    Kijk in het informatie venster helemaal onderaan bij “ownership & permissions”
    Wat staat er bij “you can”?

Bijdrager
    yehzap

bij Photoshop:
    eigenaar en bevoegdheden: Toegang; alleen lezen
    eigenaar: system, toegang: lezen en schrijven
    Groep: admin. Toegang lezen en schrijven
    Anderen: alleen lezen

Bijdrager
    magic-with-mac

je moet anderen dan even op: lezen en schrijven zetten

Bijdrager
    yehzap

heb ik gedaan, maar maakt niets uit.

Bijdrager
    magic-with-mac

hmm, als je nu de photoshop map (de map waar photoshop instaat) selecteert, en dan hetzelfde doet
    daarna klik je in het infovenster op “apply to enclosed items” en zeg ja tegen het pop-up venster

Bijdrager
    yehzap

Heb ik ook gedaan en ook nu geen succes.

Heb ergens anders een reactie gekregen als zou dat privilege verhaal er niet toe doen.

Is het iets met voorkeuren??

Bijdrager
    Deskman

Je moet ook wel bij Acrobat kijken als je het daar over hebt, en niet bij Photoshop…

Heb je toevallig je wachtwoord van je account laten veranderen?

Bijdrager
    yehzap

Bedankt allen, maar heb inmiddels de oplossing van iemand anders gekregen en is te vinden op het Adobe Forum.

1. Open CS2ENUProSelfHeal.xml from Library/Application Support/Adobe/Acrobat in TextEdit
    2. Search the file for the word “AdobeBibUtils.framework” (there should be two instances) and change to “AdobeBIBUtils.framework”
    3. Save the changes

Mijn dank voor de support.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.