6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    SterAppel

Acrobat loopt vast bij bijwerken Adobe Online onderdelen

Acrobat 5 loopt vast bij bijwerken Adobe Online onderdelen vanaf Adobe site.

Het gaat om 2 standen waarbij het bij de eerste vastloopt. Bestand AWEXFiles.txt

Kan alleen geforceerd stoppen en weet niet hoe deze optie uit te schakelen.

Bijdrager
    Pebbles

Ik heb helaas geen antwoord voor je, maar hetzelfde probleem… (maar dan met Photoshop).

Van het ene op het andere moment kan ik Photoshop niet meer opstarten (en volgens mij heb ik heb niks veranderd of raars gedaan). Het blijft hangen bij ‘Updating Adobe Online components from Adobe.com’ (AWEDBFiles4.awe) en kan dan alleen nog geforceerd gestopt worden.

Ik heb het al eens eerder gehad met Illustrator. De enige oplossing was toen opnieuw installeren.
    Ik vraag me af waar die ‘updating’ voor nodig is, of je het ook uit kan zetten en waarom het van de ene op de andere dag vastloopt?

Ik heb de voorkeuren al weggegooit, bevoegdheden al hersteld maar dat helpt niet. Met ‘zoek’ op dit forum (en andere (o.a. Adobe) forums en sites) kon ik hier niets over vinden.
    Zit er dan niks anders op dan opnieuw installeren??

Het gaat om Photoshop 7.0.1, systeem 10.3.4 op een G4 met genoeg geheugen en een Chello kabelverbinding.

[/img]

Bijdrager
    Pebbles

… vervolgens kon ik Indesign ook niet meer opstarten.
    Wat ik nu heb gedaan, is bij een ander Adobe programma wat nog wilde starten (idg illustrator) ‘Adobe online’ onder ‘Help’ uitzetten.
    Nu starten de programma’s in ieder geval weer op. Maar zodra ik de functie weer aanzet, loopt alles weer vast.
    Dus mocht iemand hier toch nog een antwoord op hebben, dan ben ik daar erg benieuwd naar.

Bijdrager
    Pebbles

misscien heb je hier wat aan…

http://www.adobe.com/support/techdocs/1e002.htm

Bijdrager
    pepe

Heb ik wel een last van bij Photoshop. Alleen geforceerd stoppen is mogelijk. De bovenstaande link geeft alleen info voor als je een foutmelding krijgt. In dit geval gebeurd er letterlijk niets (behalve dat je neus na een tijdje toch echt leeg is). Na het geforceerd stoppen opnieuw PS starten en hij gaat weer (dus ik hoef niet opnieuw te installeren….)

Bijdrager
    Pebbles

Dat is beter, maar bij mij start PS helemaal niet meer op…

Nu ik dat ‘Adobe online’ uit heb staan, heb ik nergens meer last van en start PS gewoon op. Maar er wordt dus niks meer bijgewerkt. Zodra ik die optie weer aanzet kan ik PS weer niet meer opstarten…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.