5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mackerjack

acrobat, facing pages en full screen

ik heb een pdf die ik in ‘full screen’ wil laten openen. maar ondanks dat ik ‘facing pages’ heb geselekteerd werkt dat niet in de ‘full screen’ modus. ik zie dan alleen enkele pagina’s. ik heb al gezocht in acrobat help, op internet en in de forums maar kan hierover niets vinden. is mijn programma niet in orde -maar ik heb het al eens opnieuw geinstalleerd- of hebben meer mensen dit probleem?

gegroet
    mackerjack

Bijdrager
    quuqske

Heb je ze vanuit Quark gemaakt en dat op uitvouw gezet?

Bijdrager
    mackerjack

nee, dat ziet acrobat ze gewoon als 1 bladzijde. het gaat om documenten die je als losse bladzijden en per 2 kan bekijken. alleen als je ‘full screen’ aanzet wordt alleen maar een enkele bladzij getoond en dan wil ik er ook twee zien.

Bijdrager
    AppelJuice

Bedoel je niet de opties die rechts onder in Acrobat staan, daar kun ja kiezen hoeveel pagina’s er op je scherm komen te staan. Overigens als je met Pitstop werk en deze opstart kun niet altijd met “facing pages” werken.

Mischien anders even wat duidelijker uitleggen?

Bijdrager
    mackerjack

ja, met de opties rechtsonder kun je kiezen of je enkele of dubbele bladzijden ziet. dat is precies wat ik bedoel. maar… de dubbele bladzijde werkt bij mij niet als ik de weergave op ‘full screen’ zet. dat is nu juist het probleem.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.