5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    marit128

acrobat distiller 5.0

ik heb problemen (op OS9.2) met distiller. Als ik een PS of EPS file in distiller sleep blijft hij hangen op het distillen van de laatste pagina (ongeacht het bestand dat ik erin sleep). Ik heb het programma al opnieuw geinstalleerd maar niets helpt. volgens mij is er een conflict – wie heeft een idee wat?

Bijdrager
    Castor

Probeer eens of je de laatste pagina van de EPS in Illustrator of Photoshop kunt rasteren (openen). Wie weet zit er een foutje daarin.

Bijdrager
    Jean Nicolas

wat ook het probleem kan zijn is een fontconflict, of een beschadigd font!

of Suitcase, ik had laatst de 10.2 versie geinstalleerd, toen begonnen de problemen, na hem helemaal gewist te hebben en terug geswitcht te hebben naar 10.1.3 was het opgelost.

Bijdrager
    Castor

Beschadigd font kan inderdaad de boel flink vern…
    Ik heb overigens geen enkel probleem met Suitcase 10.2 op Jaguar (10.2.3)

Bijdrager
    Jean Nicolas

Toen bij mij dit probleem naar voren kwam kwam het heel slecht uit… en het laatste wat ik had gedaan was 10.2 installeren, over de oude heen…
    Ik heb toen de 10.2 versie geheel verwijderd, en om er zeker van te zijn dat het niet aan suitcase lag ben ik terug gegaan naar 10.1.3 omdat die het altijd prima deed.

ik ben er ondertussen wel achter dat je beter eerst je oude versie geheel kunt verwijderen, en dan een verse installatie doen, anders geeft suitcase er de brui aan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.