9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Pieter Floris

acrobat bestandsformaat – foutmelding Illustrator CS [FIXED]

Als ik illustrator CS opstart en kies: nieuw bestand krijg ik de volgende foutmelding:

let wel: als ik als root inlog heb ik de fout niet, terwijl de “normale” gebruiker ook een beheerder is.

Heb gegoogled op de foutmelding maar wordt er niet echt wijzer van. Is iemand deze al eens tegengekomen?

Bijdrager
    ateazz

hey

dit riekt naar een permissie probleem.
    Heb je je permissies al hersteld, en op de server???

suc6

Bijdrager
    Pieter Floris

permissies herstellen is het niet, ook maak ik geen gebruik van een server. het is erg vaag, die melding…

Bijdrager
    ateazz

hey

heb je al in de adobe user forums gekeken?
    ik blijf met je mee denken

greetzz

Bijdrager
    Macclown

Maak eens een nieuwe gebruiker aan en kijk of je de foutmelding nog krijgt als je daarmee een nieuw bestand aanmaakt. Als je dan geen problemen meer ondervindt moet je de voorkeuren van Illustrator weggooien in de bibliotheek van de gebruiker die de problemen geeft.

Bijdrager
    Pieter Floris

Nieuwe gebruiker gemaakt, Adobe CS opnieuw geinstalleerd
    het helpt allemaal niets.

ga nog eens neuzen bij de adobe-forums

Bijdrager
    Macclown

Het vreemde is dat de foutmelding over Acrobat gaat en niet over Illustrator. Misschien moet je het probleem dus bij Acrobat zoeken.

Bijdrager
    Pieter Floris

okee, heb het gefixed

In de plugin-map van illustrator zit een bestand Adobe Illustrator opstart_CMYK.ai. Nadat ik deze verwijder krijg ik de fout niet meer. Ik heb een andere versie van dit bestandje (van een werkende machine gepakt) hier weggezet, en het werkt weer!

thanks anyway!

ps: Adobe illustrator opstart_RGB.ai heb ik ook vervangen, kreeg de melding alsnog als ik een rgb bestand wilde maken

Bijdrager
    ateazz

ah mooi dat je het opgelost hebt.

enneehhh, bedankt voor de tip, je weet maar nooit. :P

greetzz

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.