5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    paulhek

Acquisition kan geen verbinding maken?

Ik probeerde Acquisition vandaag een paar keer op te starten, maar krijg geen verbinding met de servers. Hebben jullie ook dit probleem? Overigens, voordat ik de update naar 10.3.9 had gedaan werkte het prima, maar kan met niet voorstellen dat dit er iets mee te maken heeft?

paul

Bijdrager
    paulhek

ok.. ik had dit eerst moeten lezen op de Acquisition website:

“I’m receiving an inordinate number of emails stating that Acquisition will not connect after running the Mac OS X 10.3.9. This has nothing to do with Acquisition. Rather, it appears that the 10.3.9 installer is, for many people, horribly broken. This is quite clearly an OS issue that affects all applications using Java, including Safari. It is well documented on many Mac support sites and it is strongly recommended that you follow their guidance.

Note that this is not universal – I for one have not had any issues following the 10.3.9 upgrade. That said, I strongly advise all users to avoid the 10.3.9 upgrade until Apple corrects their malfunctioning installer, especially given that Tiger will be available in less than two weeks.”

Moderator
    Lucas Raggers

Op de voorpagina staat de oplossing voor je probleem: http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=1917

Bijdrager
    paulhek

ik heb de security update inmiddels geinstalleerd en alles werkt weer prima.

bedankt,
    paul

Moderator
    Strifer

hij werkt bij mij ook gewoon zonder security update;) en ja. ik heb 10.3.9 geinstalleerd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.