4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    jkazius

Acquisition en mijn adsl verbinding???

Zojuist heb ik acquisition geinstalleerd en geregistreerd. Ik heb alleen de indruk dat het nog niet helemaal naar behoren werkt en dat dat misschien wel aan mijn netwerk instellingen ligt. Als ik acquisition aan heb staan met actieve downloads, kan mijn browser ineens geen enkele website meer openen. Ook dit geliefde forum niet! Sluit ik Acquisition af? Ploep! daar gaat mijn internet weer, bloedjesnel.

Heeft dit te maken met proxyservers en openstaande poorten? Zo ja, wat moet ik veranderen? Ik heb een imac 17″ en een wanadoo / mxstream adsl abonnement met een speedtouch usb modem…

Groeten en welterusten…

Bijdrager
    Mmmarco

Ik heb ook ADSL (XS4ALL, lite) en gebruik aquisition gewoon naast Safari, Exploiter en soms Limewire. Allemaal tegelijk. Ik kan dus gewoon surfen, alleen iets langzamer. Ligt niet aan een combi adsl-aquisition dus (althans niet met een ethernet modem/router. Misschien ligt het aan het usb modem? Dat is een probleemkindje.

Bijdrager
    MacX

Als je Aquisition gebruikt kan het gebeuren dat je volledige upload bandbreedte gebruikt wordt, deze heb je ook nodig om te surfen. Je browser stuurt immers ook informatie weg, als dit door Aquisition wordt vertraagt dan duurt het ook langer voor je antwoord krijgt.

Bijdrager
    Mako

Je kunt overigens instellen hoeveel gebruikers (en simultane uploads) je tegelijk toestaat, zodat je altijd wat overhebt om te surfen…En al die flauwekul over het USB-“probleemkindje”???? Werkt hier perfect, heb niet één keer een probleem ermee gehad, ook niet met de eerdere OSX versies.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.