5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Schorpioen

Acquisition

Wie weet waar Acquisition zijn spywhare neerplant op onze HD, een vriend van mij was zo vriendelijk om mij zijn code te geven en nu komen we er beiden niet meer op.

alvast bedankt :x

Bijdrager
    KeKo

alle codes die meerdere keren worden gebruikt, worden geblokt, dus je (of die vriend) zult zowiezo opnieuw moeten registreren. Verder geen idee, maar als je niet wilt betalen is elke 45 minuten op ok klikken toch ook niet zo erg?

Bijdrager
    RPS

heh zo leuk hoe mensen die illegale dingen doen hier zo makkelijk door de mand vallen. :wink:

Bijdrager
    RPS

Toch vertel ik het maar.. Little Snitch is precies wat je zoekt eigenlijk. Dit programmaatje waarschuwt je wanneer een programma naar een server connect. je kan dan zelf kiezen of je hem dat wel of niet wil laten doen, en altijd of nooit. In het begin moet je dus bij verschillende programmas (Safari, software update) gewoon steeds (mag altijd) aanklikken, maar uiteindelijk hoor je het alleen nog maar bij nieuwe programmas. Dus download Acquisition opnieuw, en als “Little Snitch” vraagt of hij naar z’n eigen server mag connecten, (om te kijken of je sn wel goed is), zeg je nooit. Erg simpel hoor, je snapt het echt wel vanzelf.

Dit appje is trouwens volkomen legaal.

Bijdrager
    Mako

Het grappige daarvan (littlesnitch) is dat als je niet voortdurend een nagscreen wil zien met daarop de verbindingen die het programma wil maken, je automatisch een rule aanmaakt met “allow all connections”…Vervolgens vul je op een later tijdstip(in acquisition) een (pirated ::))) serial in en voila: Acquisition geeft aan dat je een “pirated serial” gebruikt, en vervolgens loopt het programma vast. Vreemd, nietwaar: Een programma wat het downloaden van illegale software bevordert, geeft als melding dat je een “fout” serienummer hebt ingevoerd:D . Wat denkt die knakker van acquistition wel, dat zijn programma gebruikt word om foto’s van kennissen uit te wisselen of zo?? 8) . Wat een hypocrisie. Bah… :innocent:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.