24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:

Bijdrager
    nicolasvantomme

Achtergrondkleur veranderen in Apple Mail

Weet iemand hoe je in Apple Mail je achtergrond kleur ipv in het wit, in het zwart kunt zetten van een nieuwe emai berichtl?

Bijdrager
    Yaris

Zwarte tekst op zwarte achtergrond? Dan ga je niet veel kunnen lezen. :P

Bijdrager
    nicolasvantomme

nee, ik wil witte tekst op een zwarte achtergrond in een mail

Bijdrager
    Oppie

Ja, maar dat wil ik (ontvanger) niet…!:wink:

Bijdrager
    nicolasvantomme

het is om een opvallende mailing te doen…

Bijdrager
    TonE

Als je perse mail wilt gebruiken is eigenlijk het enige wat je kunt doen je mailbericht als html pagina opmaken, online zetten en de met appeltje i via mail versturen

Bijdrager
    nicolasvantomme

kan je dat even concreter uitleggen, please?

Bijdrager
    jspr

HTML pagina maken -> Uploaden naar je server -> Safari starten -> pagina opzoeken -> [command] + i drukken. Op dat moment wordt de HTML ingeladen in je Mail bericht.

Verzenden en klaar:)

Bijdrager
    Leander

Maak een webpagina (met witte tekst op zwarte ondergrond) en zet ‘m online. Laad de pagina Safari en doe :apple:+i waardoor deze pagina in Mail.app komt en verstuur deze (maar niet naar mij).

Bijdrager
    MacGino

Hallo,

Kan dat echt niet eenvoudiger???
    In winddoos gaat dat toch veel simpeler hoor, kan daar gewoon in outlook.
    Een zwarte achtergrond is ook veel mooier als je foto’s wil emailen.

Mvg, Gino

Bijdrager
    macxx

Nee, dat kan niet makkelijker. En outlook is ook niet het enige Windows email-programma, Eudora bijvoorbeeld kan ook geen emails met gekleurde achtergrond versturen/ontvangen. Wat je wilt is allemaal leuk en aardig, maar denk er wel aan dat een deel van je ontvangers het niet zal kunnen lezen, waarschijnlijk.

Bijdrager
    Yaris

… en ook niet appreci├źren.

Bijdrager
    PietjePuk

Als het een troost mag zijn, in de volgende versie van Mail (in Leopard) is zoiets wel mogelijk, zelfs hele templates.

Anoniem

Mails met de uiterlijke verschijnselen van een opgedirkte kerstboom gaan hier steevast ongelezen in de prullenmand. :innocent:

Bijdrager
    Gees
    ”nicolasvantomme”

nee, ik wil witte tekst op een zwarte achtergrond in een mail

Dat kan wel met Microsoft Office—-> Entourage

Bijdrager
    Dick de Roos

Maar het blijft een inbreuk op de gevoelens van de ontvanger.
    Denk erom, dat het goedoe nogal kinderachtig overkomt. (als het dus niet meteen getrashed wordt).

Bijdrager
    Yaris

Als ik op een website aanbeland met witte of gekleurde tekst op een zwarte achtergrond probeer ik altijd om daar zo snel mogelijk weer weg te geraken.

Bijdrager
    Steff
    ”Zakske”

Mails met de uiterlijke verschijnselen van een opgedirkte kerstboom gaan hier steevast ongelezen in de prullenmand. :innocent:

”Yaris”

Als ik op een website aanbeland met witte of gekleurde tekst op een zwarte achtergrond probeer ik altijd om daar zo snel mogelijk weer weg te geraken.

Ik weet zeker als de TS een prachtig mailtje weet te maken. Met goede opmaak en dus duidelijk leesbaar. (Uitgesloten dat je geïnteresseerd bent in het onderwerp) Dat je het zeker zal gaan lezen.

Ontken dat nou niet. Het is zo. Bedrijven, goede bedrijven dan, sturen soms ook een donkere opmaak met lichtere tekst.

Anoniem

Goed lezen… ik had het over een “opgedirkte kerstboom”, die zijn niet zwart-wit. Sommige galeries sturen me inderdaad mails met een donkere achtergrond, maar dat is een totaalconcept (denk aan de cover van een tijdschrift… verstuurd als .jpg). Mails met grote en dan weer kleine letters en meestal de meest stupide lettertypes door elkaar gebruikt flikker ik zonder ernaar te kijken weg. Trust me!:wink:

Bijdrager
    Steff

Magenta & Groen mailtjes … :wink: :P

Anoniem

Inderdaad… en vaak gebruiken ze ook nog knipperende tekst.:(

Bijdrager
    Geedee

Met flikkerende emoticons en rondspringende figuurtjes … brrr …

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”PietjePuk”

Als het een troost mag zijn, in de volgende versie van Mail (in Leopard) is zoiets wel mogelijk, zelfs hele templates.

Precies, dat wordt dan wachten op Leopard en dan kan je je “Opvallende mail” versturen :mrgreen:

Bijdrager
    pinkie

Maar misschien heeft Nicolas wel een hele goede reden om deze vraag te stellen en dit te willen weten. Volgens mij heeft hij niet een poll gestart en naar iedereen zijn mening over het idee gevraagd. Vreemd dat dan toch de meeste antwoorden wel over die meningen gaan:cry:

Nicolas, ik kan je helaas niet helpen. Succes

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.