9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    SwayZ

achtergrondfoto beller

Voor de upgrade naar 3.0 kreeg ik als er iemand naar mijn iphone belde een schermvullende foto van deze persoon te zien.
    Nu krijg ik mijn standaardachtergrondfoto te zien met rechts bovenaan in het klein een foto van mijn contact.
    Ik vond de vorige manier handiger. Kan ik dit ergens opnieuw zo instellen?
    Groetjes,
    ikke

Bijdrager
    prullenbak

Volgens mij scheelt het of je op het moment dat je gebeld wordt, je iphone aan hebt staan of niet.

Correct me if i’m wrong…

Bijdrager
    Bor

Ik heb altijd gedacht dat het afhangt van de resolutie, als het een klein fototje is (van voor de iPhone met hi-res foto’s) zie je hem er dan naast…

Bijdrager
    iErnst
    ”prullenbak”

Volgens mij scheelt het of je op het moment dat je gebeld wordt, je iphone aan hebt staan of niet.

Correct me if i’m wrong…

Volgens mij ook: als je ‘m uit hebt staan, krijg je inderdaad een klein fotootje te zien, als je zit te freubelen (spelletje, nieuws lezen of whatever) en je wordt gebeld, dan krijg je fullscreen een foto te zien, mits je deze natuurlijk hebt ingesteld bij je contactpersoon.

Bijdrager
    MarcelK

Volgens mij hangt het af of je de foto in het Adresboek op je Mac hebt gezet of via je iPhone. Via je iPhone dan is de foto groot. Tenminste: dit was ‘vroeger’ zo.

Bijdrager
    Sentitel
    ”Bor”

Ik heb altijd gedacht dat het afhangt van de resolutie, als het een klein fototje is (van voor de iPhone met hi-res foto’s) zie je hem er dan naast…

Volgens mij heb jij gelijk hoor Bor, tenminste zo dacht ik het ook. Foto’s die via adresboek zijn toegevoegd op mijn Mac zijn klein en foto’s die gemaakt zijn met de iPhone zijn groot, schermvullend.

Edit: MarcelK geeft dezelfde verklaring.

Bijdrager
    Bor

@MarcelK Dat bedoel ik ja.

Bijdrager
    iJust

Klopt half. Om foto’s die je op de Mac hebt toegevoegd toch schermvullend te maken (ze hebben namelijk meestal wel de goeie resolutie), kun je de foto bewerken in je iPhone adresboek.

Bijdrager
    SwayZ

Die verklaring zou kunnen kloppen, denk ik. Is wel ongelooflijk toeval!
    Bedankt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.