5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    nigelllv

Achtergrond weg na opnieuw inloggen.

Hallo,

Ik heb al enige tijd een probleem met mijn iMac, draaiende op 10.8.4.

Vaak gebruik in de optie inlogvenster als ik niet meer op mijn mac aanwezig ben, zoals hieronder te zien is.

Maar, nadat ik weer inlog is mijn achtergrond weg en krijg ik de standaard blauwe achtergrond.

Dit irriteert mij mateloos. Omdat ik dan continue elke keer dat ik op mijn mac ga, als eerst mijn achtergrond weer terug kan instellen naar wat ik eerst had, een foto of een standaard achtergrond uit de lijst van apple’s achtergronden.

Wat ik zo vreemd vind, is dat ik dat inlogvenster ook op mijn mbp gebruik, maar dat ik daar altijd mijn achtergrond behoud.

Ik heb al enige tijd geleden contact gezocht met de apple support maar daar kwam het in het gesprek op neer dat ik apple care moest aanschaffen en hij me de oplossing anders niet ging geven en ik dan bij de apple communities moest gaan kijken.
    Naar de apple store gaan had ik ook al aan gedacht, maar ik woon daar totaal niet bij in de buurt en om met een iMac over straat te gaan zeulen lijkt me ook geen strak plan.

Wie is help mij verder? Het zou geweldig zijn!

Bijdrager
    wahibke

Ik had dit probleem ook. Ik heb een oplossing gevonden.:D

1. Je gaat naar Google en kiest je afbeelding:

2. Je open Finder bij afbeeldingen.

3. Je sleept je afbeelding naar Finder.
    4.Je laat de foto daar staan voor altijd.
    5.Je klikt op systeemvoorkeuren en gaat naar bureaublad en schermbeveileging.
    6.Je klikt op mappen.

7.Kies je afbeelding die je opgeslaan.
    8.Nu moet het werken:D
    :!: VERWIJDER NOOIT DE AFBEELDING IN FINDER:!:

Niemand weet hoe deze Bug er ineens komt. Maar met dit moet werken.:D

Gelief te reageren of dit werkt of niet werkt

Bijdrager
    nigelllv

dit maakt niet zo veel uit volgensmij, want het gebeurt ook bij de standaard achtergronden van apple.

drama is het.

Sleutelbeheerder
    Night

Lees dit artikel eens door. Er worden diverse stappen aangegeven hoe dit probleem voor eens en altijd uit de weg te ruimen.

Bijdrager
    wahibke

Mijn stappenplan werkt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.