6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    mechdune

Achtergrond muziek voor iMovie project gezocht

Hoi,
    ik ben op zoek naar wat goede instrumentals voor een iMovie project van mij.
    Als iemand wat weet is dat meer dan welkom.:D
    Ik zoek naar:
    -Een soort ‘zenuwslopend’ lied
    -Een ‘oorlog’ klinkend liedje
    -Een liedje die goed past bij een ‘soldaten-mars’
    -Iets anders dat goed past onder een documentaire over China (dat is mijn project :P)

Bij voorbaat dank. ^_^

Bijdrager
    Turbanus

Rechtenvrije muziek op Amazon???

Bijdrager
    MacbookTo

Zoek eens op internet. Zo heb ik bijv. de Lohengrin (bruidsmars) ook gevonden om bij een trouwvideo te gebruiken. Het zoeken kost wel wat tijd. Heb je zelf geen verzameling CD’s of iemand in je omgeving?
    Zo hebben wij ook CD’s met geluiden en die komen ook altijd wel van pas. Daar staan soms ook onheilspellende geluiden op. Succes.

Bijdrager
    PietjePuk
    Bijdrager
    sypie

Ik wilde na het lezen ook zeggen: Ga eens met Garageband aan het stoeien. Je kunt op die manier doen waar je zelf zin aan hebt, ook nog eens getimed op de beelden die je zelf hebt eventueel. Je moet het niet moeilijker maken dan het is. Het is toch JOUW project? Dan zou ik daar geen muziek van iemand anders in willen stoppen, ook al is het rechtenvrij.

Bijdrager
    Brent146
    ”sypie”

Ik wilde na het lezen ook zeggen: Ga eens met Garageband aan het stoeien. Je kunt op die manier doen waar je zelf zin aan hebt, ook nog eens getimed op de beelden die je zelf hebt eventueel. Je moet het niet moeilijker maken dan het is. Het is toch JOUW project? Dan zou ik daar geen muziek van iemand anders in willen stoppen, ook al is het rechtenvrij.

Pietje zijn link heeft niets te maken met het programma ‘Garageband’. :)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.