5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iLive

achtergrond ipod touch verandert niet

Ik heb een tijdje geleden met de 2.0 versie mijn iPod touch gejailbreakt.
    Ik heb toen wat zitten spelen met Customize en Winterboard enzo maar ik vond het niet zo geweldig,
    en toen ik een update deed naar 2.0.2 was mijn jailbreak er niet meer.
    Niet dat ik dat erg vind maar sindsdien kan ik mijn achtergrond niet meer veranderen bij Instellingen.
    Een standaardachtergrond van Apple of een foto.. het blijft staan op een standaardachtergrond die ik het laatst had.

Wat kan ik doen om terug de mogelijkheid te hebben om mijn achtergrond te veranderen?

Bijdrager
    G-SuS

alleen als je je iPod/iPhone jailbreaked kan je de achtergrond veranderen! Succes!:)

Bijdrager
    iLive
    ”G-SuS”

alleen als je je iPod/iPhone jailbreaked kan je de achtergrond veranderen! Succes!:)

Ja maar ik bedoel de achtergrond als je hem lockt, dus als je met je vinger over het pijltje moet gaan om te ontgrendelen.
    Die kan je normaal altijd veranderen bij Instellingen > Achtergrond. Ik bedoel niet de zwarte achtergrond achter de app-icoontjes.

Maar als ik daar een andere achtergrond instel en hem terug vergrendel om te zien of het is gelukt zie ik gewoonweg dezelfde achtergrond als ervoor, er is niets veranderd..

Bijdrager
    -rein

Inderdaad, bij mijn iPhone (versie 2.1) ook. Als ik een achtergrond instel via instellingen > achtergrond zie ik ook geen verschil bij het ontgrendel-scherm…

[edit] Oplossing: de iPhone loskoppelen van mijn mac… En opeens verschijnt de achtergrond wel.

Bijdrager
    iLive
    ”-rein”

Inderdaad, bij mijn iPhone (versie 2.1) ook. Als ik een achtergrond instel via instellingen > achtergrond zie ik ook geen verschil bij het ontgrendel-scherm…

[edit] Oplossing: de iPhone loskoppelen van mijn mac… En opeens verschijnt de achtergrond wel.

Blij voor jou dat het opgelost is! Spijtig genoeg is dit bij mij niet de oplossing.. :?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.